Helsekort

Jeg fikk det også første samtale med lege i uke 7.
Men akkurat det med måling av mage mener jeg å huske ikke starter før etter uke 20 en gang...
 
Hvilken farge har helsekortet deres? Virker som både grønt og lilla blir brukt?? Jeg har grønt som med de to første barna, men det lilla er nytt eller?
 
Sniker.

Jeg fikk det på første svangerskapskontroll i uke 12.
 
Sånn. [emoji4]

d5967c2b6c859e2df1b0c1cb60061ddc.jpg

Sånn fikk jeg også av jordmor.
 
Det nye helsekortet er lilla ja. Sikkert noen steder de vil bruke opp de grønne før de bytter..
 
Fikk hverken grønt eller lilla helsekort....vanlig utskriftspappir...altså, hvitt[emoji85] tror jeg får spørre om hvorfor på neste kontroll
 
Fikk hverken grønt eller lilla helsekort....vanlig utskriftspappir...altså, hvitt[emoji85] tror jeg får spørre om hvorfor på neste kontroll
Det fikk jeg også, jeg har jo fått den som de skriver "gjennom" (den rosa og grønne) med de andre, så ble litt overrasket over at det kun var ett ark nå!
 
Snedig altså... Mulig de ikke er helt oppdaterte på hvordan det skal være nå ?
 
Jeg fikk helsekortet på vanlig hvitt papir som han skrev ut fra pcen. Ser helt likt ut som det grønne som jeg fikk for 3 år siden. Skjønner ikke at det skal være lettvint, for da jeg kom til jm tok ho kopi av den og skal skrive på både hennes og min.
 
Jeg fikk helsekortet på vanlig hvitt papir som han skrev ut fra pcen. Ser helt likt ut som det grønne som jeg fikk for 3 år siden. Skjønner ikke at det skal være lettvint, for da jeg kom til jm tok ho kopi av den og skal skrive på både hennes og min.
Tok det opp med legen idag, (en annen vikar lege) hun ble sjokkert over alt den andre vikar legen hadde gjort. Så fikk nytt helsekort (lilla), og en grundig gjennomgang av alt [emoji106][emoji4]
 
Tok det opp med legen idag, (en annen vikar lege) hun ble sjokkert over alt den andre vikar legen hadde gjort. Så fikk nytt helsekort (lilla), og en grundig gjennomgang av alt [emoji106][emoji4]
Så bra!
 
Tok det opp med legen idag, (en annen vikar lege) hun ble sjokkert over alt den andre vikar legen hadde gjort. Så fikk nytt helsekort (lilla), og en grundig gjennomgang av alt [emoji106][emoji4]
Jeg fikk også nytt helsekort idag, av jordmor [emoji1] Fikk det lilla, også bare skrev hun over fra det grønne. Er visst litt mer info på det lilla så det var jo greit [emoji5]
 
Ja, det lilla er mer omfattende. Det er jo en grunn til at det ble endret liksom
 
Ser på det lilla helsekortet at symfysemålene ikke måles før kontroll etter oul, på det grønne helsekortet jeg hadde sist svangerskap målte de fra ca uke 13? Noen som vet hvorfor?
 
Back
Topp