Min kjære har lenge snakket om at han vil dra på en helgetur til utlandet uten barn. Jeg har ikke behov eller noe stort ønske om det, men vurderer litt å gi han en tur for oss to i julegave. Vet jo hvor mye han hdde satt pris på det, og vi hadde sikkert haatt godt av det. Men vi har aldri hatt barnavakt mer enn en natt, og jeg er veldig skeptisk til det. De elsker å være hos besteforeldre, men de blir jo alltid hentet tidlig formiddagen etter n overnatting, så aner jo ikke hvordan det blir for de å være lenger borte fra oss. Jeg får egentlig litt vondt i magen av tanken på å være borte fra de lenger enn en natt, men er nå villig til å hvertfall vurdere det for min kjæres skyld.
Problemet er at jeg føler det blir mest stress, for noe lenger enn to nettter er fullstendig uaktuelt. Tenker helst at vi kn dra fredag formiddag etter å ha levert i bhg, og at vi kommer hjem søndag kveld, senest. Men da blir vel over halve "ferien" reising? Noen som har vært på såpass korte helgeturer? Hvor har dere vært?
Problemet er at jeg føler det blir mest stress, for noe lenger enn to nettter er fullstendig uaktuelt. Tenker helst at vi kn dra fredag formiddag etter å ha levert i bhg, og at vi kommer hjem søndag kveld, senest. Men da blir vel over halve "ferien" reising? Noen som har vært på såpass korte helgeturer? Hvor har dere vært?