Endelig helg, ja! Hatt ei travel uke med lite søvn, og har jo hatt 1. uke tilbake på jobb, så det har vært slitsomt. Luna var hjemme fra bhg i går sammen med pappaen, mens Alma spurte så pent "mamma, kan du hente meg litt seinere i dag?" (hun synes jeg har hentet altfor tidlig i den perioden Luna hadde tilvenning)
Luna hadde bare litt feber, hoste og snør. Har ikke feber lenger. Men i går kveld var det helt umulig å legge henne. Hun skrek og vred seg alle veier selv da jeg prøvde meitai som siste utvei. Spiste masse, så appetitten er det ikke noe i veien med. Det endte med at vi la oss tidlig, la henne mellom oss i dobbeltsenga og gjorde det vi kunne for å roe henne. Hun skrek til annethvert sekund, helt til hun endelig kollapset og sovnet. Jeg hadde gitt henne en paracet fordi noe tydeligvis plagde henne, men hun fortsatte å vri seg og reise seg og hyle mens vi (mannen og jeg) selv var så utslitte at vi holdt på å sovne... I dag virker hun i fin form, bare at hun ikke vil sove nå heller..
Alma og jeg har tenkt oss på tur etterpå mens Luna og pappaen blir hjemme, siden hun sikkert bør slappe mest mulig av.
Ha en fin helg alle sammen! Og håper været bedrer seg hos dere og, Sukkertopp:) Hørtes lurt ut av mormora å hente begge, Fru H! Besøk hørtes fint ut, Neom! Vi skal selv i bursdagsselskap til ei som blir åtte år i morgen, det blir sikkert koselig.