Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Greit med jobbhelg av og tilHer blir det mest sannsynlig jobbing i helga for min del. Så da blir det kvalitetstid for far og datter [emoji4]
Oj, så spennende!! Krysser fingrene for begge visninger og at mandag viser seg å være en dag hvor alt løser segHer blir det visning av utleieleiligheten vår både i dag og i morgen. Samt visning av huset vårt på søndag. [emoji28]
Så bursdag på en av jentene og vi skal vise huset til jentene for første gang i morgen [emoji4][emoji5] og nedvasking av hus før visning da[emoji23]
Blir litt aktiv helg da jaÅpen dag på brannstasjonen?! NÅ?! Er ikke det i september? Det hadde min også digga!
I kveld skal jeg ut og feire en venninne som blir 30Vi skal spise på yayas. Jeg får sørge for å ta en av de milde rettene, for halsbrannen har begynt. Det er med barnevognmafiaen fra forrige gang. Vi er 9 stk som fortsatt holder kontakt, men tror vi bare blir 6 i dag. Det blir kjempekoselig å se de igjen, er en stund siden sist nå
![]()
I morgen er planen at jeg skal hjelpe en venninne med å fullføre regnskapet for firmaet hennes for 2016, samt få levert selvangivelsen hennes (og da pleier hennes samboer å følge med på kjøpet). I fjor fikk vi litt dårlig tid, da de må levere før 31.mai, så i år starter vi tidlig i tilfelle vi trenger flere helgerSom "betaling" har hun snakket om at jeg skal få en massasje, som jeg har bedt om å få etter oktober. I fjor fikk jeg påspandert en middag ute (sammen med henne, da). Jeg hadde gjort det for de uten at jeg fikk noe tilbake, men det er jo hyggelig at de setter pris på hjelpen
![]()
Ellers så har jeg lovet 4-åringen en tur på den nye lekeplassen i Drammen, for han digger den etter at de åpnet i større versjon, og så skal mannen på godset-kamp med noen venner og vi skal bytte dekk på bilen. Så det som i utgangspunktet skulle være en stille helg uten planer inneholdt litt likevel![]()
Morsomt med harrytur, noe spesielt som skal handles inn?Nå blir det Harry tur i dag, også kommer barnefaren på besøk i morgenlitt skrekkblandet fryd!
Høres ut som en god plan å lade batterieneIngen større planer. Gå noen turer bare. Men dukker vel opp noe etterhvert [emoji5]️ ellers lade batteriene. Begynner å jobbe på mandag etter lang tids sykemelding. Gruer meg...
Nesespray!Morsomt med harrytur, noe spesielt som skal handles inn?
Fantastisk handleliste!Nesespray!
Ellers er det bare for å komme seg utenfor døra bittelitt![]()
Men tror jeg skal ta med kidsa på en liten tur en dag i helga også for minsten har kjempelyst ut og fange Pokemon, og jeg har kanskje godt av litt avveksling og kvalitetstid med ungene.
Ikke som jeg vet om nå [emoji4] men de pleier å kose seg veldig sammen, være mye ute og kjøre traktor og gravemaskin [emoji4]Greit med jobbhelg av og tilhar fra og datter noen morsomme planer da?