Helgeplaner

Høres ut som en god plan å lade batteriene :) sier jeg skal det hver helg, men lar meg lure av netflix...

Lenge siden du har sett ham?
Netflix hjelper å lade opp. Ihvertfall litt. [emoji23] skal jobbe hele 20% ett par uker. Er jo ingen ting, men samtidig føles det ut som kjempe masse. Hehe.

Har fri frem til mandag. Og har egentlig ikke lagt noen planer. Skal kanskje møte ei venninne og finne på noe med barna :)

I dag skal jeg hjem fra jobb, handle på veien og bake kaker til morgendagen. Da har vi invitert både min side og mannen sin side av familien for bursdagsfeiring.
Mannen er så søt, han er så klar og innstilt på at all ryddingen og husvasken ligger på ham. Han har tatt så mye ansvar i det siste, det er så koselig å se så søt han er. Vi serverer rømmegrøt med spekemat. Haha, ja det var lurt, ikke sant... Rømmegrøten har jeg fått ferdig fra en kokk vi kjenner, og spekematen får jeg bare holde meg unna :)

Søndag blir nok en meget rolig dag. Har snust litt på turist i egen by, men mulig vi bare tar en enkel skogstur i stedet.

Samboeren skal jobbe, så blir masse alenetid på meg!;) På lørdag skal jeg derfor på hagemessen i Lillestrøm med en kamerat☺️ Har ikke hage riktignok, men 2 store verandaer som trenger litt oppblomstring:p
Søndag har jeg ikke lagt noen planer.. Mulig gå tur hvis det er finvær, dra på besøk til venninne eller lignende:)
Hadde egentlig ønsket å begynne og pusse opp et gammelt vindu jeg vil ha som ramme, men både den og utstyr står hos mamma som er bortreist i helgeno_O jaja, det kommer vel fler muligheter:D

Her blir det nok sofan :smiley-angelic006 Har enda ikke fått noe energi til hverdagen... det holder med å holde høyt tempo på jobb, for så å kræsjlande på sofaen, for å klare neste arbeidsdag. Har også barnefri denne uken/helgen...så greit å lade opp til det kommer to spinnville jenter på snart 6 og 7 år til mandag

Blir litt aktiv helg da ja ;)

Er ikke i Drammen men på Bekkestua (nærheten av foreldrene mine), det kunne jo vært nevnt [emoji14] moren min synes det er alt for lenge siden hun har sett ungen (tross alt en hel uke siden ;) )

Så greit at du hjelper dem da ^^ satse på at det blir massasje på deg :)
Hehe, det maser mine foreldre om også. Men dekka ligger der, så da får de besøk på søndag [emoji4]
Besteforeldre er søte når de holder på sånn da [emoji4]

Mye av helgen vil nok gå med til overtidsjobbing dessverre. Formen er elendig, har en influensa som ikke vil slippe taket. Har to hektiske uker på jobb så roer det seg litt heldigvis. Målet er å holde ut nå og heller redusere på jobbingen i mai dersom jeg har behov for det.

Ellers håper jeg å være i form til å ta med kommende storebrødrene på sykkeltur, det har de veldig lyst til. Men nå ser ikke været i Trondheim ut til å bli så bra i helgen så mulig vi heller må finne på en inneaktivitet [emoji85]

Back
Topp