Helgens planer?

Tror det blir TO kaker, faktisk! Brownies, barnas favoritt, og så har jeg en oppskrift på en ostkake jeg har lyst til å prøve:)
Ellers er det jo moro med cupcakes, og! Så mye å variere med.
 
Tror det blir TO kaker, faktisk! Brownies, barnas favoritt, og så har jeg en oppskrift på en ostkake jeg har lyst til å prøve:)
Ellers er det jo moro med cupcakes, og! Så mye å variere med.
Nam nam!
Men her må jeg nok vente litt med baking gitt. Vi er mye rundt på kaffebesøk til kjente og kjære vi ikke har sett på lenge her i Sverige. Så da blir det kaker og boller litt for ofte gitt! Prøver å takke nei , men det er verre med frøkna på 3 år gitt! :)

Helgen består av en tur til Uppsala og så får vi besøk av venner lørdag kveld for mat og spillekveld :)

app'en
 
Cupcakes er godt! Lagde bringebærcupcskes for noen helger siden, himmelsk:) nå er jeg veldig glad i bringebær da!:) men jeg har ikke riktig sånn frosting verktøy så ser ut som en hundebæsj på toppen:p Haha!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
I dag har vi vært hos svigermor og kost oss med vafler og kaffi:) Eldste er blitt syk, igjen:( syk hver mnd etter skolestart!!!, så i morgen blir en rolig dag. Lovet pannekaker til frokost og spinatsuppe, som er favoritten hennes til lunch!:) liker ikke når unga er syke bekymrer meg grønn!:confused: Det blåser og sludder så blir nok innedag, og kanskje litt shred hvis ikke jeg skal ha fri siden det er lørdag;)
 
ote="Missy, post: 17203020, member: 82940"]Cupcakes er godt! Lagde bringebærcupcskes for noen helger siden, himmelsk:) nå er jeg veldig glad i bringebær da!:) men jeg har ikke riktig sånn frosting verktøy så ser ut som en hundebæsj på toppen:p Haha!!


Sent from my iPhone using BV Forum[/quote]
Cacas.no !
jeg har et par tupper, men tror jammen jeg har gått tom for poser.
 
Takk for tips!! Cacas var en kjekk side!:)

Hva har dere gjort i helgen folkens?:)

Vi har hatt en rolig helg med tur, familie & ukeshandling:)
 
Var alene med begge barna igår så da tok vi en tur på biblioteket. Det var lurt! Lekekrok der, og masse unger så storebror fikk kjørt seg litt. På kvelden var jeg ute på jentemiddag og fikk meg litt vin og skravling. Deilig:) Idag har vi bryllypsdag så vi var ute og gikk på tur der vi hadde vielsen (utendørs), og koste oss med deilig middag og litt sjampis etter at barna la seg. En nydelig helg!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
HELG!!!! ;)

Hva står på agendaen deres?

Her er det sol sol sol, så vi skal få i oss hver solstråle;) Vi blir å gå tur som vanlig:) i dag er vi alene hjemme mens mannen er ute med kompiser! Så da blir det litt godisspising 0=) det må jo være lov?

Ellers tar vi det som det kommer :) noen som har en kjekk film å anbefale til meg? F.eks på Netflix?:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
I dag har jeg jogga i sola, så har vi grilla pølser hos svigers til lunsj! Om en stund skal vi til en fjøs og hilse på små lam, det blir nok kjempekos for hun på 3,5 !
I morgen blir det husvask og planlegging av pakking til gran canaria!! :)

Vet ikke hvilke filmer som ligger på netflix for tidenm. Men De Utrolige kanskje? Eller en god netflix serie? Om du ikke har sett alt ;)

app'en
 
I dag har vi gått 2t i sola med vogna, og en kort tur i ergobabyen i ettermiddag. Resten av familien har vært på serieåpninga til Rosenborg.
I morgen blir det å se håndballkamp og lage lammestek :) Vurderer å ta meg en joggetur hvis været er bra. Det er 9mnd siden jeg jogga sist, spent på kondisen...!
 
I dag har jeg jogga i sola, så har vi grilla pølser hos svigers til lunsj! Om en stund skal vi til en fjøs og hilse på små lam, det blir nok kjempekos for hun på 3,5 !
I morgen blir det husvask og planlegging av pakking til gran canaria!! :)

Vet ikke hvilke filmer som ligger på netflix for tidenm. Men De Utrolige kanskje? Eller en god netflix serie? Om du ikke har sett alt ;)

app'en
Heldig som skal til Grand Canaria:)
 
HELG!!:)

Hva byr denne helgen på for dere?:)

Imorra får Bergen ruskeværet tilbake etter 2 nydelige uker med solskinn. Vi har ikke lagt noen planer for helgen. Eneste jeg vet er at jeg vil innom Hm en tur, Hihi:) ikke shoppet på evigheter, før fødselen. Merker jeg får shoppingabstinenser:p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg og snappa reiser til Tyrkia med min mor i morgen, så kommer mannen ned etter en uke :) blir deilig!! Spent på flyturen da
 
Her er vi syke! Storebror har vært hjemme fra skolen i 3 dager med feber, stygg hoste og snørr. Nå har jeg hatt en mildere versjon med sår hals og hodepine. I kveld syns jeg babyen var varm og tok tempen. 38.8! Ble litt redd og ringte legevakt. Nå har han fått en Parace supp , og sovnet. Skal vekke han og ta temp.igjen snart. Merker jeg er urolig, og tror det blir lite søvn i natt.
 
God tur catbar:) KOS dere masse!

Huff, så kjedelig med sykdom løvetann. Skjønner godt du blir bekymret. Ikke noe kjekt å se at de lille ikke har det bra. Håper alle sammen blir fort frisk! Og at feberen har gått ned! Bra du ringte legevakten, hadde jeg og gjort. GOD BEDRING:)

Lillegutt har hatt mageknip i dag, ikke gøy å se at han har hatt vondt, heldigvis bedre og han sover godt nå:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nå venter vi på regnet her også, kunne tenkt meg en tur med lillebror i bæresele mens det enda er opphold, håper vi får gjort det på formiddagen i morgen :)
Ellers har storebror får ørebetennelse, så det blir nok en rolig helg for oss. Blir nok hjemme iallfall i morgen, så får vi se an formen til søndag om vi finner på noe gøy da.
 
her skal jeg slappe av og håpe melka kommer tilbake... snuppa spiser endelig mme så då får eg slappa litt mer av og da satser jeg på den komme tebake :) i dag fikk jeg pumpa 60ml så begynner å komme seg :D men langt fra det det var (kunne pumpe 200ml fra hvert bryst). så har kjøpt amme te noe eg ikkje syns va så godt men men alt som kan hjelpe ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp