Helgens planer?

Missy

Glad i forumet
Helgen står for tur,hva er deres planer?:)

Her blir det en rolig helg med turgåing og kos! Lørdag blir det 3-retter her hjemme! :) Litt ekstra kos.

Husk på søndag er det fastelavn :)
 
Ingen store planer, mannen har arbeidshelg så da blir jeg alene med barna.. Men bollebaking på søndag blir det ja!

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Ingen store planer imorra, hente takkekort og et stort bilde av storebror på posten, og kanskje kjøpe litt maling til gangen. Søndag er det aktivitetsdag i et skogholt i nærheten så da blir det ut i snøen/regnet med barna og bror pluss familie. Kos!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi er på besøk hos min mor denne helgen. I dag skal vi rundt på besøk og kanskje litt shopping, i morgen blir det nok en rolig formiddag, før vi pakker oss i bilen og reiser hjem igjen :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Så langt har vi gått tur ned til fjæra, spist en god middag og bakt boller. Nå som lillegutt har lagt seg, så tenker jeg å ta en øl :)
I morgen formiddag kommer en venninne på kaffe og fastelavnsboller, så går vi sikkert en tur ut igjen. Jeg har ikke kommet igang med styrketrening, men blir tur hver dag! Har ikke så mye energi til å trene systematisk ennå, nyter å være litt slapp i fisken en mnd til....Da skal jeg skjerpe meg.
 
  • Liker
Reactions: Sam
Her ligger både jeg og litla med bronkitt :-( hadde store planer om å være ute på tur og besøke mine foreldre men så våknet vi begge helt tette på fredagen så da dro vi rett til lege. Heldigvis er hun bedre enn meg :) så da tar vi begge litt medisin og håper det snart går over :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Huff, masse god bedring til dere:)

I dag har vi gått to turer, og hatt besøk av besteforeldre! De har tom hatt med seg hjemmelaget fastelavnsboller, NAM! :)

Nå er det ny uke med nye muligheter som står for tur! :) noen planer for uken da folkens?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi skal ut på vår første date siden oktober på tirsdag <3 Fancy middag som vi fikk i gavekort til bryllupet. Så da stiller snille bestemor opp som barnevakt (min mamma)! Det blir første gang - spennende...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Oi, det er spennende ja, men så digg med date & kjærestetid :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvordan gjør dere det med barnevakt? Legger dere minstemann før dere drar?
Kjenner jeg ikke er klar for å dra ut ennå, men gleder meg til gubben og jeg kan dra ut og spise 5 retter (med vinpakke) eller NOE alene igjen.
 
Helgen står for tur igjen! Skal si ukedagene flyr avgårde!!

Noen som har planer for helgen?

Vi skal i bursdagsselskap, ellers tar vi det som det kommer:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg skal feire bursdagen til min søster vi skal ut og spise uten barn så da blir det pappaene som har ungene alene :)
Mamma kommer og :-D
Håper bare formen blir litt bedre :)
Siste dagen med medisiner for lille Leonora i morgen :-D satser på hun blir helt frisk til i morgen da :p
Jeg er så si frisk jeg og :) et par dager til med medisiner for meg og :) glad det finnes medisiner en kan ta når en ammer :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Vi er i Sverige! Jeg og ungene kom i går, mannen for noen dager siden. Helgen går nok med til diverse besøk osv og så må vi komme i orden i huset skikkelig :) skal være her et knapt halvår!

app'en
 
Vi skal ha lunsj med et vennepar som også har barn! Deilig å være litt sosial. Blir lite sosial når det er så dei vær og jeg ikke har bil på dagtid
 
Mannen er på hyttetur så jeg har tatt med ungene til mamma og pappa. Imorgen skal vi på en playdate hos ei venninne og hennes to små, og søndag kommer min bror pluss familie. Mye fart denne helgen:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi er i Sverige! Jeg og ungene kom i går, mannen for noen dager siden. Hfri fraen går nok med til diverse besøk osv ogfokuså vi kommenergiden i huset skikkelig :) skal være her et knapt halvår!

app'en
Har dere emigrert til søta bror for et halvår? Spennende! Forandring fryder :) Forsto det sånn at mannen hadde fri i lang tid? Blir bra å bare ha familie i fokus, og mer energi.
 
Har dere emigrert til søta bror for et halvår? Spennende! Forandring fryder :) Forsto det sånn at mannen hadde fri i lang tid? Blir bra å bare ha familie i fokus, og mer energi.
Ja , han er permitert nesten seks mnd uansett. Får ikke dagpenger når vi er ute av landet, men vi lever bare litt billigere :)
Spennende blir det! Kjekt å gjøre dette når vi har mulighet - et rødt lite feriehus ute på landet. Skikkelig svenskt rett og slett.

app'en
 
Vi skal vaske og rydde her hjemme.. + at vi må flytte opp ett skap på kjøkkenet (har skap over kjøleskapet og får nytt kjøleskap over helgen som er høyere enn det vi har nå.. så da må skapet flyttes opp slik at vi får plass til det nye kjøleskapet).
 
Vi har ingen planer for helgen, storebror på 3 har sin 3 dag uten bleie i dag, så vi skal iallfall holde oss i nærheten av et toalett;)
Vi kommer nok til å bruke anledningen til å få litt orden hjemme, både inne og ute:)

♡appen♡
 
Det er HELG igjen! :)

Noen som har planer? Her skal det være øs pøs og enda mer øs pøs. Så blir nok en tur hver dag, men så mye innekos:) fyre i peisen, god mat!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp