Helgen

Eliz92

Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Hva er planene? :)

Fotballturnering i morgen i alle fall, og kanskke besøke en venninne mellom kampene og se på nyhuset. Hvis mannen enda er på sykehus på søndag, besøker vi nok ham.

Tror det blir harrytur til sverige og så ellers bare litt rydding, klesvask og hjemmekos med 2åringen. :)

Skal i utdrikningslag. Så mi helg går mer eller mindre der. Søndag skal mannen og unga i søskenbarntreff. Min plan er sofatjeneste :p Jeg har gått alene på søskenbarntreffa nå de to siste årene. Og det er hans slekt :p Nå kan han få lov gitt.

Minst mulig :) De to største skal på overnatting hos farmor.

Skal på babysvømming i morgen med begge 2, ellers må gubben skru bil. Så får se hva jeg finner på med de små imens:-)

Ordne klart til navnefesten på søndag :-)

I kveld er det ingen planer. I morgen skal jeg på festligheter med venninner, og på søndag skal jeg ligge på sofaen. ;)
Vi har ordentlig barnefri for første gang i helgen. :)

Helga har begynt bra for min del, med besøk av mann og baby på sjukehuset. Eg var i form til å mate og kose og alt, og så sovna han på fanget mitt. I kveld kjem mamma ein tur, og i morgon kjem eldste (første gong eg ser han på 9 dagar). Ellers er planen å slappe av og jobbe med å bli friskare.

Mann og barn skal ha filmkveld og pizza i kveld.

Her har vi feiret ettårsdag hele helgen! Og i går var vi i en bryllupsfest, første gang jeg var ute på "lufting" siden jeg ble gravid i februar i fjor!

Back
Topp