Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Fotballturnering i morgen i alle fall, og kanskke besøke en venninne mellom kampene og se på nyhuset. Hvis mannen enda er på sykehus på søndag, besøker vi nok ham.
Skal i utdrikningslag. Så mi helg går mer eller mindre der. Søndag skal mannen og unga i søskenbarntreff. Min plan er sofatjeneste Jeg har gått alene på søskenbarntreffa nå de to siste årene. Og det er hans slekt Nå kan han få lov gitt.
I kveld er det ingen planer. I morgen skal jeg på festligheter med venninner, og på søndag skal jeg ligge på sofaen.
Vi har ordentlig barnefri for første gang i helgen.
Helga har begynt bra for min del, med besøk av mann og baby på sjukehuset. Eg var i form til å mate og kose og alt, og så sovna han på fanget mitt. I kveld kjem mamma ein tur, og i morgon kjem eldste (første gong eg ser han på 9 dagar). Ellers er planen å slappe av og jobbe med å bli friskare.
Her har vi feiret ettårsdag hele helgen! Og i går var vi i en bryllupsfest, første gang jeg var ute på "lufting" siden jeg ble gravid i februar i fjor!