Helge vasken

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Tar dere å vasker over hele boligen hver helg?

Min mor gjorde alltid det. Jeg derimot gjør ikke det.
Fredag er ikke vaske dag hos meg :p

Jeg tar kansje litt men jeg tar å litt hver dag i steden for å ha en dag som er låst til det:)
Som i dag feks er bare ett av badene tatt. Men med jobb å barn så er set ikke bare bare å jafse over mer heller :)

Herregud, nei!! :D Det gjør jeg IKKE! Fnis! Jeg vasker når jeg har tid til det, uavhengig av ukedag. Og det blir ofte en etasje om gangen f.eks. ;)

Nei aldri... pleier å rydde og ordne torsdag jeg, da er det ganske ok til helga kommer :) men blir ikke hele boligen som regel :p

Sjelden helgevask fredag. Tar litt og litt når jeg ser det er behov. Støvsuge gjør vi mye siden vi har hund:)

Så heldig du er da ^-^ drømmer om det :p

Her blir det stort sett litt hver dag - og heller en og annen storvask når vi har tid

Her må vi rett og slett ha. Vi kommer ikke over alt så ofte som vil vil med stort hus og travle dager:)
Veldig deilig og vel verdt pengene for oss:)

Her må vi rett og slett ha. Vi kommer ikke over alt så ofte som vil vil med stort hus og travle dager:)
Veldig deilig og vel verdt pengene for oss:)
Ser absolutt den - står på listen av ting som skal vurderes :P

Men akkurat nå er det så mye annet som må prioriteres - så enn så lenge får jeg lekt meg med støvsuger og mopp :P

Ser absolutt den - står på listen av ting som skal vurderes :p

Men akkurat nå er det så mye annet som må prioriteres - så enn så lenge får jeg lekt meg med støvsuger og mopp :p

Skjønner:) Ja, får sette på musikk og ta det som trim...danse med moppen:P

Godt å se det ikke er sånn nå :p hehe
Har fått tatt begge badene nå å støvsuga nede å vert ute med noe boss å så starta kampen mot klesvasken i det minste :o men nå gidder ikke denne kroppen mer i dag :)

Nei, langt ifra! :D her tar jeg litt nå og da, akkurat som det passer meg. Rekker ikke å vaske hele huset på en dag. Prøver å holde det ryddig, og støvsuger ofte. Vasker selvfølgelig over kjøkkenbenkene etter hver matlaging. Også benkene på badet og doen og slike ting som bør vaskes ofte. Og prøver å holde unna det verste fjellet av klesvask før det hoper seg helt opp :D men støvtørking og gulvvask blir ikke prioritert hver uke.. Så lenge det er ryddyg og støvsugd, så ser det ikke så verst ut ;)

Har vanligvis fri hver torsdag så da har/hadde jeg vaske dag. Vasket kjøkken, stue, gang og do/bad. Soverom når det trengtes. Klær vasker jeg også denne dagen og i helga. Synes det er veldig greit med vaske dag. :)

Vasker gulvene iløpet av helga hver uke. Blir så fort støvete så må det føler jeg. Gang kan bli tatt flere ganger i uka. Ellers vasker jeg ved behov. Vi har det meste nyoppusset så det blir ikke så skittent, og holder seg rent lenger syns jeg.:) tar litt sånn etterhvert som jeg ser. Liker å ha det rent og ryddig.:)

Inspirert av denne tråden fikk jeg jammen meg unna en hel haug i kveld etter jenta vår hadde lagt seg :) Mannen er avsted i kveld så jeg hadde ikke akkurat noen som venta på meg heller, hehe! :) Deilig å få det unna! Kan jo forstå hvorfor noen gjør endel på fredagene, er jo digg å starte helgen med fint hus ;)

Inspirert av denne tråden fikk jeg jammen meg unna en hel haug i kveld etter jenta vår hadde lagt seg :) Mannen er avsted i kveld så jeg hadde ikke akkurat noen som venta på meg heller, hehe! :) Deilig å få det unna! Kan jo forstå hvorfor noen gjør endel på fredagene, er jo digg å starte helgen med fint hus ;)
Så deilig da :D :D

Æsj.. dere kan jo gjette hva mannen foreslo/bestemte seg for at lørdagen skulle gå til ><

Jeg liker veldig godt å starte helgen med rent og ryddig hus! Så ja, jeg pleier å vaske alt til helgen. Men ikke alltid jeg får gjort det, og isåfall blir det gjerne søndagen. Men liker at alt er rent på én gang :P Men det varer i én dag da, haha, så er det rot resten av uka :P

Back
Topp