Helge planer?

Jeg skal på besøk til søstra mi etter legetimen idag. Etter det skal jeg SOVE SOVE og SOVE litt til.
Håper det er b12 mangelen som gjør meg ekstra sliten.

Eller så blir det maling, og ryding av hus på agendaen. Burde ha skiftet på alle sengene. Men spørs om det bare blir med tanken :p :p
 
Ingen planer men farmor skal ha jentungen fra i dag til i morgen. Jobber kveld i dag og så skal jeg hjem og pleie bronkitten [emoji58] tror snart ikkje eg har lunger igjen... Så blir vel resten av helgen til å leke og kose meg med jentungen [emoji16]
 
Jeg skal på grill"fest" :) Hehe.. ble spurt om jeg var interessert i mojito :p
Ellers blir det å se fotball, sove og rake hagen :p
 
Ingen planer men farmor skal ha jentungen fra i dag til i morgen. Jobber kveld i dag og så skal jeg hjem og pleie bronkitten [emoji58] tror snart ikkje eg har lunger igjen... Så blir vel resten av helgen til å leke og kose meg med jentungen [emoji16]
Har du prøvd kjerringråd??

Finnes jo ikke så mye en kan ta når en er gravid dessverre, men kjerringråd finnes det mye av ;)
God bedring
 
Har du prøvd kjerringråd??

Finnes jo ikke så mye en kan ta når en er gravid dessverre, men kjerringråd finnes det mye av ;)
God bedring
Takk[emoji4] nei har kun halspastiller [emoji23] har ingen kjerringråd mot bronkitt desverre [emoji23] hvis jeg ikkje blir bedre må jeg nok på en kur [emoji58] men sa til legen ville ungå om eg kunne og så ble jeg litt bedre i går og dum nok til å sette meg i trekken så er jeg verre i dag [emoji31]
 
Takk[emoji4] nei har kun halspastiller [emoji23] har ingen kjerringråd mot bronkitt desverre [emoji23] hvis jeg ikkje blir bedre må jeg nok på en kur [emoji58] men sa til legen ville ungå om eg kunne og så ble jeg litt bedre i går og dum nok til å sette meg i trekken så er jeg verre i dag [emoji31]

Kjerringråd 1: Del opp 2 hele gul løk i båter og legg i vann på rommet du sover. La det ligge å "lukte" hele natten.

Kjerringsråd 2: Gjør det samme med 5 sitroner.

Kjerringråd 3: Ta en skål med ca 5 dl vann. Ha i 10 dråper høykonsentrert lavendel. La skålen stå natten over på soverommet.


Jeg bruker lavendeltipset mye på ungene ;) Har ikke testet på bronkitt, men hoste fungerer det faktisk veldig godt på:)
 
Kjerringråd 1: Del opp 2 hele gul løk i båter og legg i vann på rommet du sover. La det ligge å "lukte" hele natten.

Kjerringsråd 2: Gjør det samme med 5 sitroner.

Kjerringråd 3: Ta en skål med ca 5 dl vann. Ha i 10 dråper høykonsentrert lavendel. La skålen stå natten over på soverommet.


Jeg bruker lavendeltipset mye på ungene ;) Har ikke testet på bronkitt, men hoste fungerer det faktisk veldig godt på:)
Klarer ikkje lukta på noe av det for øyeblikket [emoji23][emoji23] men takk [emoji4] Skal prøve med den gode gamle og sove sove sove [emoji16]
 
I dag skal jeg på shopping[emoji5] Håper å finne noe til 17. Mai.

Har lagt merke til at trusene mine er litt strammere over hofta alt! [emoji50] får kanskje investere i litt bredere undertøy? [emoji16]

[emoji177][emoji177]God helg alle sammen![emoji177][emoji177]
 
I dag skal jeg på shopping[emoji5] Håper å finne noe til 17. Mai.

Har lagt merke til at trusene mine er litt strammere over hofta alt! [emoji50] får kanskje investere i litt bredere undertøy? [emoji16]

[emoji177][emoji177]God helg alle sammen![emoji177][emoji177]
Er så masse fine sommerkjoler. Så du finner deg nok noe fint:) Hvordan er ferie livet?
 
Blir vell å rydde huset og slappe av. Er så kvalm nå at jeg ikke klarer å tenke på å være med folk :p
 
Er så masse fine sommerkjoler. Så du finner deg nok noe fint:) Hvordan er ferie livet?

Bra! [emoji5] foreløpig er det ingen som aner at jeg er gravid. [emoji106] hormonene tuller med meg stadig vekk. Ellers tror jeg det var lurt å reise bort nå[emoji2]
 
Back
Topp