..spireliten..
Forumet er livet
God morgen søte damer.
Planer for helgen?
Planer for helgen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du prøvd kjerringråd??Ingen planer men farmor skal ha jentungen fra i dag til i morgen. Jobber kveld i dag og så skal jeg hjem og pleie bronkitten [emoji58] tror snart ikkje eg har lunger igjen... Så blir vel resten av helgen til å leke og kose meg med jentungen [emoji16]
haha, mojito kan bli vanskelig jaJeg skal på grill"fest"Hehe.. ble spurt om jeg var interessert i mojito
Ellers blir det å se fotball, sove og rake hagen![]()
Takk[emoji4] nei har kun halspastiller [emoji23] har ingen kjerringråd mot bronkitt desverre [emoji23] hvis jeg ikkje blir bedre må jeg nok på en kur [emoji58] men sa til legen ville ungå om eg kunne og så ble jeg litt bedre i går og dum nok til å sette meg i trekken så er jeg verre i dag [emoji31]Har du prøvd kjerringråd??
Finnes jo ikke så mye en kan ta når en er gravid dessverre, men kjerringråd finnes det mye av
God bedring
Takk[emoji4] nei har kun halspastiller [emoji23] har ingen kjerringråd mot bronkitt desverre [emoji23] hvis jeg ikkje blir bedre må jeg nok på en kur [emoji58] men sa til legen ville ungå om eg kunne og så ble jeg litt bedre i går og dum nok til å sette meg i trekken så er jeg verre i dag [emoji31]
Klarer ikkje lukta på noe av det for øyeblikket [emoji23][emoji23] men takk [emoji4] Skal prøve med den gode gamle og sove sove sove [emoji16]Kjerringråd 1: Del opp 2 hele gul løk i båter og legg i vann på rommet du sover. La det ligge å "lukte" hele natten.
Kjerringsråd 2: Gjør det samme med 5 sitroner.
Kjerringråd 3: Ta en skål med ca 5 dl vann. Ha i 10 dråper høykonsentrert lavendel. La skålen stå natten over på soverommet.
Jeg bruker lavendeltipset mye på ungeneHar ikke testet på bronkitt, men hoste fungerer det faktisk veldig godt på
![]()
Gjør det du. Sov godtKlarer ikkje lukta på noe av det for øyeblikket [emoji23][emoji23] men takk [emoji4] Skal prøve med den gode gamle og sove sove sove [emoji16]
Takk [emoji4]Gjør det du. Sov godt![]()
haha, mojito kan bli vanskelig jaDet er ulempen med å være tidlig gravid på våren/sommeren. Det er ofte større flyt på alkoholen da
![]()
Er så masse fine sommerkjoler. Så du finner deg nok noe fintI dag skal jeg på shopping[emoji5] Håper å finne noe til 17. Mai.
Har lagt merke til at trusene mine er litt strammere over hofta alt! [emoji50] får kanskje investere i litt bredere undertøy? [emoji16]
[emoji177][emoji177]God helg alle sammen![emoji177][emoji177]
Er så masse fine sommerkjoler. Så du finner deg nok noe fintHvordan er ferie livet?
Bra! [emoji5] foreløpig er det ingen som aner at jeg er gravid. [emoji106] hormonene tuller med meg stadig vekk. Ellers tror jeg det var lurt å reise bort nå[emoji2]
Tenker det var lurt å dra bort littHvordan er tempraturen?
![]()
ahhhhhhh, så deilig!Ligger på sånn 22-23 grader[emoji4] [emoji295]️
ahhhhhhh, så deilig!
Har du badet??![]()