Helg!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kine

Guest
Hva skal dere i helgen? Er det mange som får besøk for å hilse på den lille? Er det mange som har planer om å føde?;)

Slappe av og nyte solen:-D og JA jeg vil bli mamma innen helgen er omme;-) er 40+5 idag så hun kan bare komme nå :-D

Jeg har egentli bare planer om å slappe av og nyte livet - og en fødsel hadde heller ikke gjort noe:)

God helg alle sammen :) <3

Ja, takk - gjerne en baby ila neste 24 timer :-) så kan hvem som helst komme på besøk. Nå er jeg bare lei...

Jeg skal slappe av og nyte det fine været! Dersom lillegutt vil ut i løpet av helgen så er også det helt greit!! ;)

Vi kom hjem fra sykehuset med lillegull i går, så helgen går egentlig bare med til å kose med storebror, og nyte baby:) nå tar vi en liten tur på et kjøpesenter, så vi slipper å bli sprø av å gå oppå hverandre hjemme, en 2,5 åring har til tiden veldig mye energi:P hehe... Så da får vi fikset litt ærend og handlet litt mat:)

Besøk fra alle kanter for å hilse på elsklingen :) litt slitsomt med så mye folk over på besøk hele tiden, men allikevel forstår jeg godt at alle vil hilse på han og greit å få det "overstått" så kan vi slappe av etterpå ;)

Back
Topp