Helg

Huff her er sambo veldig på at vi skal rydde og ordne i dag. :( men blir tasting når han skal på trilletur noen timer etterpå. Håper I. Dupper snart også. Vi skal se er du smartere enn en femteklassing i kveld og spise snop. :D

Nå skal jeg møte noen venninner i byen :) snakkes senere :D

Familietid her :)
I kveld er det pizza og film med de største :D

Elektrikkern kommer å legger opp elektrisk på kjøkkenet i dag:D så jeg får stekommen i gang! Shesser såååå på sjokoladekake så kanskje jeg baker det i kveld.

Elektrikkern kommer å legger opp elektrisk på kjøkkenet i dag:D så jeg får stekommen i gang! Shesser såååå på sjokoladekake så kanskje jeg baker det i kveld.
Nam. Har dere vært uten stekeovn lenge. :eek:

Nam! Gjør det ;) Legg ut bilde!

Veldig koselig besøk:) tre gutter som har lekt fint i hele dag! Lille babyen til venninna mi er syk så han har vært i litt dårlig humør.... Ellers bare glade barn :)

Veldig koselig besøk:) tre gutter som har lekt fint i hele dag! Lille babyen til venninna mi er syk så han har vært i litt dårlig humør.... Ellers bare glade barn :)

Kjekt at guttene har lekt fint da :)

Morsomt for guttene da :D Koselig når man har venner med jevnaldrende barn :)

Morsomt for guttene da :D Koselig når man har venner med jevnaldrende barn :)

Ja, det må være utrolig kjekt. Det er noe jeg egentlig bestandig har savnet, å ha venner på min egen alder med barn på mine barns alder.

Ja, det må være utrolig kjekt. Det er noe jeg egentlig bestandig har savnet, å ha venner på min egen alder med barn på mine barns alder.

Jeg har heldigvis flere venninner som akkurat har fått, og som snart skal ha barn :) Det blir morsomt når barna blir eldre!

Jeg har heldigvis flere venninner som akkurat har fått, og som snart skal ha barn :) Det blir morsomt når barna blir eldre!

Utrolig kjekt :) Håper det blir som du/dere ser for dere.

Back
Topp