Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke dumt!Jeg støvsugte i går
![]()
HerligNå skal jeg møte noen venninner i byensnakkes senere
![]()
Vi skal også ha pizza i kbeld. Hvilken film skal dere se?Familietid her
I kveld er det pizza og film med de største![]()
Nam. Har dere vært uten stekeovn lenge.Elektrikkern kommer å legger opp elektrisk på kjøkkenet i dagså jeg får stekommen i gang! Shesser såååå på sjokoladekake så kanskje jeg baker det i kveld.
Nå skal jeg møte noen venninner i byensnakkes senere
![]()
Kom tilbake til vårs når du kommer hjem.Kos deg rypa![]()
Jeg skal drikke kaffe hos en venninneNå skal jeg møte noen venninner i byensnakkes senere
![]()
Nam! Gjør detElektrikkern kommer å legger opp elektrisk på kjøkkenet i dagså jeg får stekommen i gang! Shesser såååå på sjokoladekake så kanskje jeg baker det i kveld.
Kos deg masse.Jeg skal drikke kaffe hos en venninneSnakkes siden!
Veldig koselig besøktre gutter som har lekt fint i hele dag! Lille babyen til venninna mi er syk så han har vært i litt dårlig humør.... Ellers bare glade barn
![]()
Veldig koselig besøktre gutter som har lekt fint i hele dag! Lille babyen til venninna mi er syk så han har vært i litt dårlig humør.... Ellers bare glade barn
![]()
Morsomt for guttene daKoselig når man har venner med jevnaldrende barn
![]()
Ja, det må være utrolig kjekt. Det er noe jeg egentlig bestandig har savnet, å ha venner på min egen alder med barn på mine barns alder.
Jeg har heldigvis flere venninner som akkurat har fått, og som snart skal ha barnDet blir morsomt når barna blir eldre!