Helg

Krica

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Hva skal dere snupper gjøre i dag forutenom gruppekrigen?

Hva skal dere snupper gjøre i dag forutenom gruppekrigen?
Hr vi tid til noe annet? :p
Skal nok ta en kaffe med to venninner om en stund, men er her i kveld :)

Minst mulig ;) Planlegger å sende eksen og ungene en tur til byen uten meg så jeg får helt fred til å taste.

Har igrunn ingen andre planer :) lage noe god mat kanskje :p

Fikse siste på ei kake, hjelpe litt til med lokalet. Til førde og kjøpe foundation, skrive ut quiz, levere jo hos bestemor og ordne ni og meg til bursdag osv osv ;)

Må få unna litt klesvask innimellom, men det går jo sånn tålig greit.

Jeg har besøk av en veninne m to barn fra køben :)

Fikse siste på ei kake, hjelpe litt til med lokalet. Til førde og kjøpe foundation, skrive ut quiz, levere jo hos bestemor og ordne ni og meg til bursdag osv osv ;)
Travel dame du! Lykke til med alle gjøremål ;)

Jeg har masse klær som må brettet og legges på plass :( og må på posten!

Her skulle vi feire storesøster både i dag og i morgen.. Men ble visst bare i morgen:( Så må vi ut å lufte bikkja vi passer, vaske klær, bake kake osv osv:p

Jeg har masse klær som må brettet og legges på plass :( og må på posten!

Du får vente til manda'n :p

Neida, ta litt innimellom, som jeg, skriv fem innlegg, heng opp to-tre plagg, skriv fem innlegg, heng opp to-tre plagg hehe, du kan jo ta det samme, bare brette i stedet.

Her skulle vi feire storesøster både i dag og i morgen.. Men ble visst bare i morgen:( Så må vi ut å lufte bikkja vi passer, vaske klær, bake kake osv osv:p
Travelt der også da ;)
Hvem sin hund er det?

Du får vente til manda'n :p

Neida, ta litt innimellom, som jeg, skriv fem innlegg, heng opp to-tre plagg, skriv fem innlegg, heng opp to-tre plagg hehe, du kan jo ta det samme, bare brette i stedet.
Ikke dumt! :D Jeg støvsugte i går :p

Back
Topp