Helg igjen!

Vi er på fjellet :-) jenta på snart 4 skal gå vennerennet (haukelirennet)idag, etterpå blir det kos å lek i snøen :-D

Her er det strålende vær så håper å få til en god trilletur ihvertfall. Må holde meg i nærheten av hjemmet siden storebror får besøk av en kompis. Idag kunne vi ha benyttet oss av finværet men guttene har gledet seg sånn til å spille ps3 sammen (har ventet lenge på å få besøke hverandre og fikk faktisk hjem tegning fra kompisen med hva de skulle gjøre idag) så tror verden raser litt hvis de ikke får innom PlayStationen en liten stund ihvertfall

Dagen idag går med på forberedelser til den store dåpsdagen imorgen :) lykke til med kjøkkenet. :)

Håndballkamper med storesøster i noen timer. Stakkars lillesøster, ble vettskremt av den grusomme timer-lyden i høyttaleranlegget ved pause og fulltid. Hun skrek hysterisk de første gangene, så vi måtte trille tur rundt og rundt hallen så lenge :P Trille tur har vi gjort her hjemme også. Været er nydelig her i vest i dag! :D

Storesøster har hatt besøk av ei venninne fra barnehagen i nesten hele dag. Stas :) I morgen formiddag skal vi på vaffel-lunsj hos mormor og morfar. Har planer om å ha på ammekjole som jeg har bestilt i dåpen neste helg, så tror jeg dropper vaflene selv :D

Storesøster har hatt besøk av ei venninne fra barnehagen i nesten hele dag. Stas :) I morgen formiddag skal vi på vaffel-lunsj hos mormor og morfar. Har planer om å ha på ammekjole som jeg har bestilt i dåpen neste helg, så tror jeg dropper vaflene selv :D
Er da alltid plass til vafler? :D

Har leitet litt etter ammekjole til navnefest selv. Lyst til å dele hvilken du har kjøpt? :)

Back
Topp