Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så artig! Kos dere masseVi er på fjelletjenta på snart 4 skal gå vennerennet (haukelirennet)idag, etterpå blir det kos å lek i snøen :-D
Håper alt faller på plass til i morraDagen idag går med på forberedelser til den store dåpsdagen imorgenlykke til med kjøkkenet.
![]()
Lykke til!!Dagen idag går med på forberedelser til den store dåpsdagen imorgenlykke til med kjøkkenet.
![]()
Gratulerer med dåpsbarnet! Håper dere får en fin dagDagen idag går med på forberedelser til den store dåpsdagen imorgenlykke til med kjøkkenet.
![]()
Er da alltid plass til vafler?Storesøster har hatt besøk av ei venninne fra barnehagen i nesten hele dag. StasI morgen formiddag skal vi på vaffel-lunsj hos mormor og morfar. Har planer om å ha på ammekjole som jeg har bestilt i dåpen neste helg, så tror jeg dropper vaflene selv
![]()
Har leitet litt etter ammekjole til navnefest selv. Lyst til å dele hvilken du har kjøpt?Storesøster har hatt besøk av ei venninne fra barnehagen i nesten hele dag. StasI morgen formiddag skal vi på vaffel-lunsj hos mormor og morfar. Har planer om å ha på ammekjole som jeg har bestilt i dåpen neste helg, så tror jeg dropper vaflene selv
![]()
Klart detHar leitet litt etter ammekjole til navnefest selv. Lyst til å dele hvilken du har kjøpt?![]()
Synes den var fin jeg! Og rimelig!Klart dethttp://mamalicious.no/mama-licious/...rPattern=20003354_Black&dwvar_20003354_size=L
Samboeren var ikke så fan av den, men jeg tenker at den kan bli fin med smykke og evt noe utenpå også. Får se![]()
Gratulerer med dåpsbarnet! Håper dere får en fin dag![]()