Helg igjen!

Desemberbaby86

Glad i forumet
Desemberglede 2015
Nå syns jeg ukene går fortere enn noen gang, plutselig er det fredag og helg igjen. Det er allerede 20 november og ikke mange dagene igjen til måneden vår er her!
Skal dere noe gøy i helgen da jenter?
Selv skal jeg på jentefest i kveld, og i morgen har jeg invitert mamma og tanten min på lunch. Ellers skal jeg bare slappe av og kose meg sammen med kjæresten :)

Det går helt utrolig fort dette her :o

Barna mine skal på pappahelg .
Ikveld skal jeg og ei vennine ut å spise på resturangen der gubben min er kokk , vi bestemte oss for å gjøre noe slikt sammen i år isteden for å kjøpe julegave til hverandre :) gleder meg ! Gubben og den andre kokken kan mat for å si d sånn:p

Imorgen har mamma spurt om jeg stiller som fotomodell til henne, hun er hobbyfotograf så :)

Søndag kommer endelig barna hjem igjen :) ❤️

Har tenkt meg på mannens julebord i kveld om formen tillater det. Har iallfall færre kynnere i skrivende stund. Ellers har vi ingen planer for helgen foreløpig:-)

I kveld blir det taco og kos hjemme. I morgen skal vi i overaskelsesbursdag til min far som har runddag og absolutt ikke ville feire den, så det blir stor fest for ham på et lokale med venner og familie, og fest på senkvelden for de voksne ;) Så skal prøve meg på bounty-kaken fra det søte liv. Begynner med den i kveld :) Jeg er ingen kakebaker, så blir alltid så nervøs når jeg skal lage nye kaker :P haha

Her blir det rolig kveld hjemme med taco og film i dag :)
Vurderer en tur til Sverige i løpet av helga, men vi får se. Kommer helt an på om alle i familien er i form til det :)
Ellers blir det vel tid til litt baking også :)

Får jentene hit etter en uke hos pappaen. Skal snart dra og hente minste i bhg, men ligger og gruer meg. Mye kynnere, vondt i rygg og bekken, slapp og tungt å puste.. Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å få levert og hentet hver dag neste uke.

Får jentene hit etter en uke hos pappaen. Skal snart dra og hente minste i bhg, men ligger og gruer meg. Mye kynnere, vondt i rygg og bekken, slapp og tungt å puste.. Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å få levert og hentet hver dag neste uke.
Uff ikke noe særlig å ha det sånn. Kan ikke besteforeldre evt hente for deg en dag eller to da? :)

Jeg er akkurat ferdig med en "mammauke" og slet med å forstå hvordan jeg skulle komme meg gjennom. Nå er heldigvis mine relativt store, og går til og fra skolen selv. Men jeg må likevel tidlig opp, smøre matpakker, vaske klær, kjøre til trening og bursdag osv. Men det er utrolig hva man klarer. Og ungene er utrolig omsorgsfulle hvis jeg forklarer de at det er ting jeg ikke orker. De tar til og med initiativ selv til å ordne seg med skyss til og fra aktiviteter, samt at det ofte er andre foreldre som tilbyr seg nå som de vet at jeg er tung og sliten.

Helgeplanene er ikke de største, men det føles også veldig greit nå kjenner jeg.
I kveld blir det en rolig tacokveld. Mannen jobber og en komips kommer på besøk. I morgen skal vi møte et vennepar med barn. Gutta skal på kino mens vi jentene skal på kafe. Så blir det en deilig biffmiddag på oss hjemme på kvelden :)

Jeg har nå gått ut i permisjon og er nokså ruset på tanken å kunne sove utpå på mandag vertfall, om ikke bitteliten tenker å komme i helgen. Helgen er nesten blank, vi får besøk av broremann og hans nye kjæreste ikveld på middag. Så jeg får prøve å ikke skjemme han ut :p Kanskje motere sprinkelsenga hvis ånden er ute å går ;) Ellers skal jeg bare ruge! God helg :D

Uff ikke noe særlig å ha det sånn. Kan ikke besteforeldre evt hente for deg en dag eller to da? :)
Har dessverre ikke besteforeldre i nærheten. Foreldrene mine bor på Vestlandet, ca 8 timer med bil unna. Eksen sine foreldre hadde jeg aldri kommer til å spørre, men de bor også 2 timer unna med bil. Føler liksom ikke jeg kan spørre eksen om å hente og levere heller :p men kommer nok gjennom uka på et vis. Største kan gå til og fra skolen selv, men er litt spent på om det er mørkt kl 08 nå, for da er hun nok ikke så giret på å gå selv.. forståelig nok.

Vil bare ha ungen ut, så kroppen min kan fungere igjen og ting blir litt lettere. Tenkte på det i går, at det er jo jaggu ikke rart at man blir seig i beina og bekkenet av å gå rundt med 15-20 kg ekstra å bære på. Det er jo faktisk ekstremt mange kg. Spesielt for mine pipestilkbein. Greit nok at jeg var godt trent før svangeskapet, men jeg veide 55kg og er 161cm, med spinkel beinbygning.

Gi meg kroppen min tilbake!!!!

Endelig helg og endelig permisjon! Veldig glad for å ha holdt ut hele svangerskapet uten en dag borte fra jobb. :)

Planene for helga er å være hjemme og bare nyyyte. Det er kommet snø så vi må selvsagt ut med kommende storebror og leke i snøen. Ellers så skal vi også prøve å få ferdig soverommet vårt, vaske litt babyklær, strikke litt.. Ja bare kos egentlig. :-)

Back
Topp