Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Her skal jeg i gang med å vaske ned oppe på loftet nå etter at arbeidere er ferdig. Kommer vel til å ha temmelig ubehag i kroppen etterpå, men pyttsann...den tid den sorg
Ellers skal jeg til negledamen i ettermiddag
I morgen reiser jeg og mannen bort en natt på hotell
Har sendt samboeren på fisketur så i kveld er det smågodt og TV som gjelder. Så skal jeg på litt shopping med lillesøster i morgen og besøke mamma på kvelden
Mannen har eksamen om en uke så han må lese derfor må jeg finne på noe med ungene. Formen er sånn så som så, derfor kjører vi inn til Oslo og besøker mannens onkel. Han foreslo Verdens kuleste dag på Akershus festning, så spørs om vi skal dit. Søndag skal vi ta ungene til Drammens badet dersom guttungen sover i egen seng hele natta i to netter til (belønningsskjema). Er så innmari lei av å aldri sove en hel natt uten et eller to ekstra i sengen! Derfor krysser vi for hver natt i egen seng
Jeg skulle visst starte helgen med en sykkeltur på 1,1 mil jeg forfriskende!! Hehe skulle prøve et par sko hos ei å ville ikke ta bussen så da ble det sykkel ^^
I morgen (eller i dag) skal jeg møte ei som er ca like langt på vei som meg å spise ute i byen ^^ dette blir første møte så er spent ! :-D Hun er førstegangs, et år eldre enn meg og har termin 4 dager etter meg ^^
Skal å kjøre med broren min på søndag i byen, skal kjøre gjennom alle kryss og kanskje parkere litt siden jeg ikke har gjort det så mye før håper på å ha lappen i boks før lille kommer !!! :-D