Hekta!

Var hektet på solo is når jeg ble gravid. Eneste som hjalp mot kvalmen! ;)
Ellers har jeg fått dilla på sure epler (i båter), ristet brød og lukten av garasje(?!). Kunne bodd i en parkeringskjeller for tiden, lukter bare himmelsk.. hahaha... ;)

Jeg har vært helt avhengig av melk hele graviditeten! Og så har jeg hatt noen perioder hvor jeg må ha surt godteri (sånne skumfigurer liksom):D Ellers ikke noe utenom det vanlige! Har hatt mange anti-diller denne gangen da:p

Syns den smaker andeledes jeg.. Blir liksom ikke det samme :(

Jaa.. Den gjør jo egentlig det. Spesielt når den har vert åpnet en stund. Men iiiskald og nyåpnet så kan den funke. Men sånn egentlig syns jeg ingen lettprodukter smaker noe særlig godt.. Originalen er alltid best ;)

Var hektet på solo is når jeg ble gravid. Eneste som hjalp mot kvalmen! ;)
Ellers har jeg fått dilla på sure epler (i båter), ristet brød og lukten av garasje(?!). Kunne bodd i en parkeringskjeller for tiden, lukter bare himmelsk.. hahaha... ;)

Åh, ja!! Lukten av garasje/parkeringskjeller!! Og treverk!! Sagflis, nybygd hus.. Aaah *crazy

Åh, ja!! Lukten av garasje/parkeringskjeller!! Og treverk!! Sagflis, nybygd hus.. Aaah *crazy

Det er det sykeste jeg har vært med på.. Hadde det ikke vært farlig kunne jeg ha brukt tennvæske i stedet for parfyme av og til altså :p Dette er noe som har kommet den siste uken bare ;)

Her har melkeforbruket økt betraktelig, i tillegg MÅ eg ha ein appelsin om dagen :P

Har vært litt hekta på litago men har prøvd å holde meg unna og tenke litt sunt så har ikke drukket det så mye som jeg kanskje vil hehe.

Jeg har vært helt avhengig av melk hele graviditeten! Og så har jeg hatt noen perioder hvor jeg må ha surt godteri (sånne skumfigurer liksom):D Ellers ikke noe utenom det vanlige! Har hatt mange anti-diller denne gangen da:p

Samma her! Melk og surt godteri! Det med godteriet har gitt seg, heldigvis, men masse melk må jeg ha :)

Har fått mye i melk her og. Begynte å roe ned litt på melken etter jordmor sa at de som drikker mye melk får oftest store barn. Hun anbefalte å holde seg til en halvliter om dagen. Enda mye det da☺️

Jeg er skikkelig hekta på appelsiner. Har vært det ganske lenge da. Jeg spiser appelsin hver dag :D (synd de ikke alltid er like gode).

Back
Topp