Hekta!

Beckymams

Just keep swimming
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Åh, jeg er blitt hekta på Solo..!
D er egentlig veldig kjipt, for jeg har lyst på d heeeeele tiden! :o

Noen andre som plutselig er blitt hekta på noe nå?

Nei, har gått og ventet i spenning på hva min craving skulle bli, men den kom aldri :p har kun hatt sånne spontane lyster, at jeg plutselig kan gråte om vi ikke har feks appelsinjuice :p

Nei, har gått og ventet i spenning på hva min craving skulle bli, men den kom aldri :p har kun hatt sånne spontane lyster, at jeg plutselig kan gråte om vi ikke har feks appelsinjuice :p

Det er først den siste uke jeg har blitt helt desp etter solo.. Takler ikke cola eller annen brus. Solo er d store nå gitt. Må jo riste litt på hodet av meg selv :p

Er veldig gal etter appelsiner, men sist svangerskap kunne jeg ikke leve uten mango på slutten. Stod over vasken og gnagde av restene på "skinnet". Spiste flere om dagen :)

Det er denne sjokoladen da...ikke bra! Jeg tenker konstant på det. Fra jeg våkner og morran til jeg legger meg. Og det vises på vekta dessverre!! Men klarte å la være i går, og prøver i dag..høres jo helt tåpelig ut, men har ikke noe vilje mot dette nå altså. klarte meg fint uten sjokolade før jeg ble på vei men er vist noen kg som skal slites og svettes av igjen bare hun har kommet ut :)

egentlig ikke... Har vært veldig på frukt og nøtter med vanilje yoghurt.. :p men nå gadd jeg faktisk ikke kjøpe på butikken sist. Så blir smoothie i kveld tror jeg.. :P

Etter jul nå har jeg spist veldig mye blåbær. Både som bær og f.eks. blåbærbiola, blåbærfrokostblanding osv :P

Åh, jeg er blitt hekta på Solo..!
D er egentlig veldig kjipt, for jeg har lyst på d heeeeele tiden! :eek:

Noen andre som plutselig er blitt hekta på noe nå?

Åhh takk!!!! Kvikklunsj.... D er utrolig slitsomt å IKKE spise d. Har bare SÅÅÅÅ lyst på HELE tiden. Og j kan jo ikke sitte å spise kvikklunsj hele dagen hver dag til ungen kommer...
D blir jo ofte litt sånn når d nærmer seg, at en får lyst på noe søtt til stadighet.. Så er d d å klare å stå imot da..
Har du prøvd noisy med appelsinsmak? Kanskje d kan hjelpe..., d er ikke bare bra d heller sikkert men d er litt mindre sukker i tror j..(?)

Alternativer til kvikklunsj mottas m takk;)

Har ikke fått noen cravings her. Fikk ikke med de to andre heller. Har perioder der noen ting smaker veldig godt da. Og så kan jeg ikke spise sjokolade for da får jeg vondt I tennene.

Godt å vite at d ikke er bare jeg som er hekta på noe. Blir greit å få ut disse små, så vi kan begynne å bli litt normale igjen :p

Mmmm jeg fikk solosug her om dagen! Smakte himmelsk :D ellers tror jeg at jeg har litt dilla på love hearts :P

Brødskive med kvitost og paprika er en daglig affære her også, forresten :p

Back
Topp