Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme har jeg fått beskjed om. Har også arrvev pga crohns sykdom og det er da lettere at det tetter seg. Men tror at hvis man spiser med måte og ikke har problemer med tarmene fra før, at det går fint.De tynne hvite "fibrene" på klementiner og appelsiner kan gi forstoppelse og problemer med magen, det fikk jeg beskjed om fra sykehuset. Jeg har litt sammenvoksninger med arrvev etter operasjoner og fikk da beskjed om å være litt forsiktig med å spise mye appelsiner og klementiner.
Har selv dilla på grønne epler, spiser en del hver dag![]()
Jeg synes også klementiner er det beste som finnes nå for tiden! Kan gjerne spise mange på rad. For ikke å snakke om appelsin og appelsinjuice. Har alltid hatt dette som hjelp ved kvalme, så kanskje derfor det er så godt nå?Jeg har aldeles dilla på klementiner om dagen.. Sånn type helt vannvittig!
Men jeg lurer på om det er det som gir meg så vondt i magen og ikke minst forstoppelse og luft :-/
Arg... Må nok kutte ned litt.
Erfaringer på dette? Eller andre med ekstreme lyster?
Nam, det fikk jeg ekstremt lyst på!Jeg er blitt veldig glad i kokosboller XD namm..
Ææææ... Nå fikk jeg lyst på det også!Jeg er blitt veldig glad i kokosboller XD namm..
Leste dette da jeg satt i bilen etter jobb mens mannen var inne og handla. Ringte ham umiddelbart; kjøp kokosboller! Mmmm så deilig!Jeg er blitt veldig glad i kokosboller XD namm..
Leste dette da jeg satt i bilen etter jobb mens mannen var inne og handla. Ringte ham umiddelbart; kjøp kokosboller! Mmmm så deilig!