Hekle og strikke tråd

Prøver å bruke opp litt restegarn, begynte med det blå også tar vi det derfra. Jeg har ikke egentlig noen å gi dette til, men jeg får i hvert fall øvd meg litt på forskjellig :)

lueogvotter.JPG

Ser at fargene på bildet ble dårlig, egentlig er blåfargen penere...

Kjempe stilig! Hvor fester man beltet?
Det er hull inni posen til å t gjennom beltene. Så posen ligger i bilstolen med beltene gjennom, så settes barnet i og festes, så pakkes posen rundt barnet:) Voksipose, så det er ganske greit Jeg har ikke bilde av det:(

ImageUploadedByBV Forum1391943809.855261.jpgImageUploadedByBV Forum1391943868.782715.jpg

Har sydd babynest til ei jente som skal komme nå i februar, og dokkekjole til storesøster Såååå morsomt

Så flink du er! Har du oppskrift på babynestet? Skjønner ikke hvordan man får det til!
Ja:) Det har jeg, kjøpte på stoff og stil sin nettbutikk for 22 kr Veldig enkelt å lage altså:) OG ikke minst veldig moro:)

Prosjekt "bruke opp restegarn" fortsetter med knestrømper til 5-åringen

knestrømper.JPG

Sokker til Caspian :) strikket først et par som ble for små så da måtte jeg strikke nye ;) så da ble det 2 par sokker på kort tid. Veldig nybegynner på dette så første par tok 4 kvelder mens neste tok 2 kvelder. Fornøyd :)

♡caspian f.20 juni, 5,5 uke før termin♡

Vedlegg

• 1392930885123.jpg
    1392930885123.jpg
    75 KB · Visninger: 27
  • 1392930895940.jpg
    1392930895940.jpg
    65 KB · Visninger: 25
Dere som er drevne heklere:

Jeg er kun på bestemorsruter-stadiet, men har for moro skyld prøvd meg på en annen duk med å følge oppskrift, og det gikk greit. Følte jeg fikk det til med dyp konsentrasjon :)

Nivået er altså ikke veldig avansert, men går det an å f.eks. hekle en relativt enkel vest til en liten gutt? Og i såfall, er det noen oppskrifter dere kan anbefale meg å kjøpe og hvilket garn burde brukes?

Sokker til Caspian :) strikket først et par som ble for små så da måtte jeg strikke nye ;) så da ble det 2 par sokker på kort tid. Veldig nybegynner på dette så første par tok 4 kvelder mens neste tok 2 kvelder. Fornøyd :)

Du er jo så flink! Nå blir han ikke kald på tærne hvertfall :) vi må møtes til uka!!

Dere som er drevne heklere:

Jeg er kun på bestemorsruter-stadiet, men har for moro skyld prøvd meg på en annen duk med å følge oppskrift, og det gikk greit. Følte jeg fikk det til med dyp konsentrasjon :)

Nivået er altså ikke veldig avansert, men går det an å f.eks. hekle en relativt enkel vest til en liten gutt? Og i såfall, er det noen oppskrifter dere kan anbefale meg å kjøpe og hvilket garn burde brukes?
Jeg er ikke så dreven enda....

Du er jo så flink! Nå blir han ikke kald på tærne hvertfall :) vi må møtes til uka!!

Er opptatt hele neste uke :( meen uka etter har jeg ingen planer mandag, tirsdag og onsdag ;) lk har pappa perm torsdager og fredager fremover. Min perm er ferdig egentlig ;)

Er opptatt hele neste uke :( meen uka etter har jeg ingen planer mandag, tirsdag og onsdag ;) lk har pappa perm torsdager og fredager fremover. Min perm er ferdig egentlig ;)

Tiden flyr for fort!! Hva med neste mandag?

Back
Topp