Heisann!

Siadle

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
De fleste av dere husker meg nok ikke, men jeg var en del inne påå termin i september helt i begynnelsen av svangerskapet. I mars ble vi uten nett, og jeg har ikke vært her inne siden det. Men nå er jeg tilbake, og håper på å bli godt kjent med dere. Selv om jeg sikkert faller litt utenfor, dere har jo blitt kjent med hverandre gjennom hele svangerskapet.
 
Lilleprinsen min kom til verden 03. september. Levian Severin var 3150g og 49cm lang.
 
Velkommen tilbake[:D]
Snuppa mi kom også 3 september[;)]
 
Gratulerer så masse [:D]
Å velkommen tilbake til oss..!!
 
Back
Topp