Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heeeier SÅ glad for å se deg her
fikk en liten tåre i øyekroken nå ♡♡ HURRA!!
Ja det er jegEr du også her, Nienna? Fantastisk! Liker å se prøverne entre terminforum! Gratulerer så mye til deg ogsåHurra!
Ja det er jegendelig er det vår tur
fantastisk at vi kommer over hit ene etter den andre
![]()
Veldig kjekt hvis du vil snike littDet er jo helt rørende! Veldig glad på din (og min) vegneHehe. Kommer til å snike litt hos dere to jeg nå! Hvordan er formen? Hvor langt er du på vei?
Veldig kjekt hvis du vil snike littdet liker jeg! Jeg er 6+2 i dag og Orkidee er akkurat en uke kortere. Formen er sånn passe
går fra å være veldig bra til veldig kvalm. Men jeg digger kvalmen da
tar det som et tegn på at det går bra denne gangen
![]()
Ja det er helt sant! Jeg jubler over alle symptomerTror vi har et annet utgangspunkt, vi som har hatt en kronglete prøvetid! Jeg var grisekvalm i flere uker, men satt pris på hver dag! Er evig takknemlig og tar ingenting for gittPlutselig er du 12 uker og i strålende form! Skal du ha tidlig UL?
Ja det er helt sant! Jeg jubler over alle symptomerdet hadde vært fantastisk å passere 12 uker. Det har jeg aldri gjort før. Jeg kan i utgangspunktet få ul fra uke 7, men gynekologen min har sommerstengt så da blir det to uker ekstra å vente
har time 10. August. Kan nesten ikke vente ♡
Tusen takkSniker fra februar og må bare rope HURRA for positiv test, Orkidee! Så utrolig gøy! Dette likte jegGratulerer så mye!!
Ooo så kultPå min bursdag da gittDa må det jo bare bli bra! Får ta en dag av gangen og hylle symptomene, så plutselig er du tre måneder på vei!
Hvordan går det med deg?Det er jo helt rørende! Veldig glad på din (og min) vegneHehe. Kommer til å snike litt hos dere to jeg nå! Hvordan er formen? Hvor langt er du på vei?
Hvordan går det med deg?
Høres bra utDet går kjempefint her! Har vært grisekvalm og ekstremt trøtt, men tar det jeg får ;-) Stigende form nå og 12 uker på tirsdag! Så skal jeg på UL på mandag. Det blir stas! Hvordan er du i form da?
Gleder meg til å høre om ulDet går kjempefint her! Har vært grisekvalm og ekstremt trøtt, men tar det jeg får ;-) Stigende form nå og 12 uker på tirsdag! Så skal jeg på UL på mandag. Det blir stas! Hvordan er du i form da?