Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heeei er SÅ glad for å se deg her fikk en liten tåre i øyekroken nå ♡♡ HURRA!!
Ja det er jeg endelig er det vår tur fantastisk at vi kommer over hit ene etter den andreEr du også her, Nienna? Fantastisk! Liker å se prøverne entre terminforum! Gratulerer så mye til deg også Hurra!
Ja det er jeg endelig er det vår tur fantastisk at vi kommer over hit ene etter den andre
Veldig kjekt hvis du vil snike litt det liker jeg! Jeg er 6+2 i dag og Orkidee er akkurat en uke kortere. Formen er sånn passe går fra å være veldig bra til veldig kvalm. Men jeg digger kvalmen da tar det som et tegn på at det går bra denne gangenDet er jo helt rørende! Veldig glad på din (og min) vegne Hehe. Kommer til å snike litt hos dere to jeg nå! Hvordan er formen? Hvor langt er du på vei?
Veldig kjekt hvis du vil snike litt det liker jeg! Jeg er 6+2 i dag og Orkidee er akkurat en uke kortere. Formen er sånn passe går fra å være veldig bra til veldig kvalm. Men jeg digger kvalmen da tar det som et tegn på at det går bra denne gangen
Ja det er helt sant! Jeg jubler over alle symptomer det hadde vært fantastisk å passere 12 uker. Det har jeg aldri gjort før. Jeg kan i utgangspunktet få ul fra uke 7, men gynekologen min har sommerstengt så da blir det to uker ekstra å vente har time 10. August. Kan nesten ikke vente ♡Tror vi har et annet utgangspunkt, vi som har hatt en kronglete prøvetid! Jeg var grisekvalm i flere uker, men satt pris på hver dag! Er evig takknemlig og tar ingenting for gitt Plutselig er du 12 uker og i strålende form! Skal du ha tidlig UL?
Ja det er helt sant! Jeg jubler over alle symptomer det hadde vært fantastisk å passere 12 uker. Det har jeg aldri gjort før. Jeg kan i utgangspunktet få ul fra uke 7, men gynekologen min har sommerstengt så da blir det to uker ekstra å vente har time 10. August. Kan nesten ikke vente ♡
Tusen takk gikk visst raskt dette herSniker fra februar og må bare rope HURRA for positiv test, Orkidee! Så utrolig gøy! Dette likte jeg Gratulerer så mye!!
Ooo så kult ja det MÅ jo bare bli braPå min bursdag da gitt Da må det jo bare bli bra! Får ta en dag av gangen og hylle symptomene, så plutselig er du tre måneder på vei!
Hvordan går det med deg?Det er jo helt rørende! Veldig glad på din (og min) vegne Hehe. Kommer til å snike litt hos dere to jeg nå! Hvordan er formen? Hvor langt er du på vei?
Hvordan går det med deg?
Høres bra ut kvalmen kommer og går( ikke plagsom enda ), halsbann og trøtt. Trøttheten er vel det værste. Tidlig ul om 2ukre jeg. Er 5+3 i dagDet går kjempefint her! Har vært grisekvalm og ekstremt trøtt, men tar det jeg får ;-) Stigende form nå og 12 uker på tirsdag! Så skal jeg på UL på mandag. Det blir stas! Hvordan er du i form da?
Gleder meg til å høre om ul det blir nok helt fantastiskDet går kjempefint her! Har vært grisekvalm og ekstremt trøtt, men tar det jeg får ;-) Stigende form nå og 12 uker på tirsdag! Så skal jeg på UL på mandag. Det blir stas! Hvordan er du i form da?