Heim frå SH?

Vi skar bruke bilsete hjem fra sjukehuset! [:)] 

Kommer til å bruke bilstol dersom det er mulig. Er en bitteliten mulighet for at småen får hoftedysplasi, og da er det ikke plass til hoftene i bilstol med det første [&:] Håper den slipper unna...

Det blir vel bilstol, så fremt jeg ikke greier å trille hjem da!!?  Det hadde virkelig vært stort. Vi bor bare ti min gange fra sykehuset, så det er jo håp!!![:D]

Her blir det bag og nett da Andreas er prematur

ORIGINAL: Kanarijenta

Er Andreas flyttet over i varmeseng nå? Har dere fått sånn ca dato for hjemreise?? Spennende, blir sikkert godt for dere å komme hjem! (om ikkeså altfor lenge)

ORIGINAL: madonna

Bilsete. Husk å ta med en liten pute / teppe til å legge i bunn slik at nurket ikke får knekk i ryggen :)

Det skal jeg IKKE[8|]  Setene er ikke så bratte lenger som de var for noen år siden[8|]

Prøvde søstra (nå 13år) mi sitt sete til lillemann hjemme hos foreldra mine, der satt han jo HELT knekt[&:]
Glad vi har fått et annet sete til lillemann - og til lilleknøtt, ja[:D]

Vi skal ha bilstol som de andre gangene. Kunne aldri falle meg inn og putte mini i en bag i bilen.

Blir også å bruke bilstol. Vurderte nett til bagen, men så har jeg ordnet meg med leieavtale gjennom if, og da er det okei å begynne med stol som først som sist[:)]

ORIGINAL: Catrine2

ORIGINAL: Kanarijenta

Er Andreas flyttet over i varmeseng nå? Har dere fått sånn ca dato for hjemreise?? Spennende, blir sikkert godt for dere å komme hjem! (om ikkeså altfor lenge)

Andreas er flyttet i seng ja. Men ligger ikke med no ekstra varme [:)]
Nei har ikke fått noen dag enda. Jeg får 2 eller 3 netter på sykehuset sammen med han for å bli kjent med han om natten også. Kanskje 3 ukers tid

Fint at sykehuset gjør alt for at overgangen for mor og barn blir så bra som mulig ! Kan tenke meg at tre uker ser ut som en  evighet på papiret ,men tiden går vel ganske fort sånn i praksis tenker jeg ,med mye besøk på sykehuset .
Og tenk plutselig er dagen der og dere kan ta Andreas med hjem [:D]

Back
Topp