Heim frå SH?

**Krusedull**

Gift med forumet
Ka skal dere frakta heim bebisen i fra sjukehuset? Lure på ka som e mest vanelig?

Sånn kjørebag med netting eller bilsete?

Bilsete - det er tryggest.. Bare i Norge det fortsatt er lovlig med sånn bagnett[8|]

Ellers blir det barnevogna på bussen[8D]  Men regner vel med at foreldra mine vil kjøre meg hjem fra føden, ja[:D]

vi tenkte også på nett,men har hørt så mye negativt om det så vi drar å kjøper bilstol til gullet på onsdag.. bedre å være på sikre siden[;)]

Her blir det bilstol.

Jeg kommer til å bruke bilstol[:)] Brukte det til de to yngste og det gikk helt greit[;)]

Bilstol

ORIGINAL: Trin

Her blir det bilstol.

her og.. Har hørt at de ikke anbefaler bag med nett..[8|]

skal teste ut acta gracoen[:D][:D][:D][:D][:D]

signerer alle bilstol- innleggene[:D] å hvor jeg gleder meg til å teste den lille søte stolen m solskjerm...:)

Bilstoler her også, de har vært klare i mange uker[;)] Har måttet begynne innkjøpene tidlig siden vi venter tvillinger, dobbelt så dyrt..[&:]

Vi skal ha bag og nett. Vi vet at det blir prematur, og da er det best i baggen[:)]

Her signeres det også for bilstol!! Vi ville være på den sikre siden!!

Bilsete. Husk å ta med en liten pute / teppe til å legge i bunn slik at nurket ikke får knekk i ryggen :)

Bilstol her også [:)]

Det blir bilstol på oss også, men vi vurderer faktisk å ha et nett også.. det som er farlig med det nettet er at barnet blir rullet rundt som i en trommel dersom bilen skulle gå rundt, men hvor ofte skjer det at bilene går rundt nå?
De fleste bilene holder seg jo "på alle fire" når en første har vært så uheldig å kræsje (det måi såfall være sånne store firhjulstrekkbiler som kunne rullet rundt da)... men.. det beste er jo å være på den sikre siden!! men en tankevekker er jo at dersom en skulle kræsje med en vanlig bilstol så er det ingenting som hindrer flyvende gjenstander å treffe barnet i stolen, som det gjør med nettet over bagen.....

oy.. ble litt lang!! [8D][:)] hehe

Bilstol ,her også

Back
Topp