Heilt anna beibi?!

Plokkfisk

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Marsboerne2017
I øve ei veka no har kneipen vore heilt annleis enn vanli.. :-o har nesten blitt sånn at eg føle me har starta på ny igjen me rutine og sånt.. Heilt merkeli.. :-o tenke ho går nok gjennom eit sprang elns, men da har vore heilt ekstremt! Ikkje klare ho å sovna andre plassa enn på meg heller.. Den Bacheloren har ikkje akkurat fått føtte å gå på...:-P

Andre so går gjennom sprang no om dagen?

Min har noen helt sinnsykt skrikebyger for tiden, hveer dag. Og klarer ikke roe seg selv ned så hun blir kjempeovertrøtt.. Tenkte ikke på at det kunne være et sprang, men hun er jo 8 uker nå, så kanskje ikke helt utenkelig at det er det det er :p

Min har noen helt sinnsykt skrikebyger for tiden, hveer dag. Og klarer ikke roe seg selv ned så hun blir kjempeovertrøtt.. Tenkte ikke på at det kunne være et sprang, men hun er jo 8 uker nå, så kanskje ikke helt utenkelig at det er det det er :p
Min var 8 uker på tirsdag og har hatt tre kvelder med skriketokter på 1-2 timer. Han har da grått fælt når jeg har prøvd å legge han til puppen, selv om han virker kjempesulten. Lurer også på om det kan ha noe med et sprang å gjøre :) ellers vet jeg ikke hva det kan være

Min var 8 uker på tirsdag og har hatt tre kvelder med skriketokter på 1-2 timer. Han har da grått fælt når jeg har prøvd å legge han til puppen, selv om han virker kjempesulten. Lurer også på om det kan ha noe med et sprang å gjøre :) ellers vet jeg ikke hva det kan være

Min og skrek og var kjempeurolig når jeg prøvde å legge hun til. Det varte 3-4 dager tror jeg, men har endelig gått over. Så det kan jo høres litt ut som samme greiene :)

Mini her e 10 veke no, så da e vel ette boko omtrent..:-P blei kjempe øvetrøtt tidligare i veko,men dei to siste dagane har eg endeli fått litt orden på da!:) da hjalp å pumpa ut litt melk te ho og gi på flaska når ho grein som verst.. For so å gi pupp,ho nekta jo å ta frå meg når ho hylte..:o

Det som funket best for meg da han gråt mye på kvelden, var bæring i bæresele. De gangene jeg prøvde å få i han mat hele tiden, gråt han mye lengre enn de gangene jeg droppet "tvangsforingen" og bare heiv han i bæreselen og gikk rundt en liten stund. Da ble han stille med en gang, og sovnet som regel for kvelden. Sov gjerne 4-5 timer, så han var sikker ikke så sulten som jeg trodde. Funket også bra å pumpe å gi flaske da, men han gråt like mye da han var ferdig.

Nå derimot, er han veldig sur på dagen også. Var ihvertfall det i går, og ser ut som han blir det i dag også. Sutring hele tiden, og mye spising (kanskje jeg tolker mye av gråten som sult, selv om det ikke er det?). Han må i allefall bæres og bysses heele tiden. Passer dårlig nå i påskeferien :p Lurer veldig på hva det er, om det er et sprang eller noe annet som plager han.. Han var foresten 9 uker i går.

Back
Topp