Heiii jenter.

LilleBurugla

☆ En del av Juni-13 ☆
jentene i juni13
Tilgangsansvarlig
VIP
Lenge siden sist, håper alle fortsatt er med oss! Dere husker nok ikke meg, men jeg har termin i Juni sammen med dere. Var mye aktiv i starten men etter at kvalmen kom for fult hat jeg ikke orket stort. Kan med "glede" meddele at kvalmen ikke har forsvunnet. 12uker mye ass! :) Åja, Itilegg har jeg visst fått bekkenløsning. Hurra hurra. ;)

Uansett, idag måtte jeg bare inn for og lese litt og spørre dere om noe.
KYNNERE - har dere dem? Ofte? Vonde? Jeg har ubehagelige kynnere mange ganger om dagen. Kanskje ikke vonde, men dem merkes.
Itilegg til kynnere som ikke merkes utenom at magen blir hard. Legen min avblåste det egentlig, men han virker og ha lite peiling på gravide. Jordmor har jeg ikke vært hos enda, og hadde egentlig ikke tenkt og gå heller da de to som er igjen ikke har et særlig godt rykte. Erfaringer med kynnere? Husker ikke fra sist gang..

Oi forresten! Kjente visst nettopp det første sparket! Hehe, så snåålt <3

Hei :-) gratulerer :D ikke godt med bekkenløsning -.- har det selv ! Jeg er førstegangs så vet ikke om kynnere ! langt har du kommet? :-)

Er i uke 17 i morgen :) Har hatt disse kynnerene i to-tre uker. Mener og huske fra sist at vonde kynnere var fy, men d virka jo ikke slik på legen min. Virka ikke som han viste hva kynnere var heller. Hehe :) Får vell krype til korset og bestille time hos jordmor.

Åh forresten, gratulerer til deg og. Heldig med bekkenløsninga. Grusomt! Langt på vei?

Er i uke 17 i morgen :) Har hatt disse kynnerene i to-tre uker. Mener og huske fra sist at vonde kynnere var fy, men d virka jo ikke slik på legen min. Virka ikke som han viste hva kynnere var heller. Hehe :) Får vell krype til korset og bestille time hos jordmor.
Moro :) kom deg til jordmor du ! Leger vet ikke alt ;) alt for mye er ikke bra nei. Vet ikke om jeg har kjent noe jeg :p

Åh forresten, gratulerer til deg og. Heldig med bekkenløsninga. Grusomt! Langt på vei?
Tusen takk ! Jeg er tapper av meg ;-) endte opp med krykker jeg ! Men men jeg gjør alt for babyen min ! 14 uker idag :D

Husker deg jeg ;)

Jeg fikk kynnere i uke 12 med vesla sist. å fik kstreng beskjed om å roe ned tempoet litt.
Hatt litt av det nå å.
Men hørt at flergangsfødede får fortere kynnere *kan få det*
Men at det ikke er farlig ,ehller et tegn på å bare ta det litt med ro ;)

Her har jeg og kjent liv siden uke 13, men ikke noe direkte spark ennå, er 16 uker i morgen

Hei hei! Jeg husket deg! Jeg har ikke fått kynnere enda selv. Er 16+3. Men det kommer nok.Har hatt mye med de 2 andre. Og det begynte i disse ukene da og. Kynnere skal ikke være direkte vonde, ubehagelig ja men ikke vonde. Er du usikker men du bare ringe føden! De er alltid hyggelig mot meg! :)

Jeg har hatt kynnere noen uker no..., vonde og ubehagelige og må trekke pusten litt ekstra når de hardeste kommer.. Ringte legen for å høre da de ikke kom så tidlig forrige gang. Jeg har fått jobb forbud, og må slappe mye av. De er ikke farlige å ha og går som oftest over når de kommer så tidlig, men kroppen trenger slappe av. Så med bekkenløsningen i tillegg kan jeg verken jobbe eller gjøre særs husarbeid...

Jeg husker deg godt :)
Men kan ikke hjelpe deg så mye. Mener jeg har lest at vi har kynnere fra ganske tidlig av, men at det i starten er mer mensmurreaktig. Men alt er jo individuelt.

Lykke til med kvalmen og bekkenløsninga!

Jøss, koselig at så mange husker meg! Igår var jeg hos jordmor, og gikk derfra med streeeng beskjed om og holde meg Iro. Kjempe lett når d er tre dager til julaften og jeg har en 2, 5 med juleferie hjemme! :o Og jeg som henger etter fra før siden bekkenløsning har gjort meg treig. Så så veldig i ro blir det jo ikke da. Men vi hørte hjertelyden og sparkene kommer innimellom :) ultralyd 2.jan. gleder meg!:)

Så høy med ul den 2 jan :D Je skal den 9 januar gleder meg masse :D

Du får be gubben din ta iet tak når du trenger det, så du får slappet av litte granne :D

GOD JUL! :D

Back
Topp