Lenge siden sist, håper alle fortsatt er med oss! Dere husker nok ikke meg, men jeg har termin i Juni sammen med dere. Var mye aktiv i starten men etter at kvalmen kom for fult hat jeg ikke orket stort. Kan med "glede" meddele at kvalmen ikke har forsvunnet. 12uker mye ass!
Åja, Itilegg har jeg visst fått bekkenløsning. Hurra hurra.
Uansett, idag måtte jeg bare inn for og lese litt og spørre dere om noe.
KYNNERE - har dere dem? Ofte? Vonde? Jeg har ubehagelige kynnere mange ganger om dagen. Kanskje ikke vonde, men dem merkes.
Itilegg til kynnere som ikke merkes utenom at magen blir hard. Legen min avblåste det egentlig, men han virker og ha lite peiling på gravide. Jordmor har jeg ikke vært hos enda, og hadde egentlig ikke tenkt og gå heller da de to som er igjen ikke har et særlig godt rykte. Erfaringer med kynnere? Husker ikke fra sist gang..
Oi forresten! Kjente visst nettopp det første sparket! Hehe, så snåålt <3
Uansett, idag måtte jeg bare inn for og lese litt og spørre dere om noe.
KYNNERE - har dere dem? Ofte? Vonde? Jeg har ubehagelige kynnere mange ganger om dagen. Kanskje ikke vonde, men dem merkes.
Itilegg til kynnere som ikke merkes utenom at magen blir hard. Legen min avblåste det egentlig, men han virker og ha lite peiling på gravide. Jordmor har jeg ikke vært hos enda, og hadde egentlig ikke tenkt og gå heller da de to som er igjen ikke har et særlig godt rykte. Erfaringer med kynnere? Husker ikke fra sist gang..
Oi forresten! Kjente visst nettopp det første sparket! Hehe, så snåålt <3