Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Grete71
Før det var grøt-tid nå ikveld, lå faren på gulvet sammen med ham og "hjalp" ham litt. Opp med rumpa, der sto han på alle fire. OG KASTET SEG FRAMOVER!!!!! Hihihi rene keeperen. Han forstod ikke helt at han måtte flytte hendene også... Stakkar... [:D]
Hehehe nei det gikk bra! Hodet opp, så han "landet" på brystkassen. Må nok trene litt mer med ham.... Blir litt lite ligging på magen, for han synes det er så gøy å sitte og leke.
ORIGINAL: ~Fiorelina~
Hehehe nei det gikk bra! Hodet opp, så han "landet" på brystkassen. Må nok trene litt mer med ham.... Blir litt lite ligging på magen, for han synes det er så gøy å sitte og leke.
ÅÅ han kan sitte ja.. det kan ikke gutten min, så han er superfrustrert over alt som han ikke når når han ligger på magen[8|]
ORIGINAL: ~Fiorelina~
ÅÅ han kan sitte ja.. det kan ikke gutten min, så han er superfrustrert over alt som han ikke når når han ligger på magen[8|]
I går satt han i 1 time, tror jeg, uten å tippe bakover... Storkoser seg! Helsesøster hadde vel ikke likt det, men jeg kan jo ikke tvinge ham til å ligge???!!!! [8D]