heihei!!!!

mamseen

Elsker forumet
nå er det lenge sidenm  jeg har fått vært her siden jeg har vært litt rundt om kring på sommerferie!!!!
men jeg vill ebar efortelle dere at nå har endelig lillegutt begynt å dra seg fremover[:D] og mamman er så stolt[:)]

så bra!!

Ja, det er ikke trygt å legge JR på gjestesenga på kontoret lenger heller[8|]

ORIGINAL: ~Fiorelina~

så bra!!

Ja, det er ikke trygt å legge JR på gjestesenga på kontoret lenger heller[8|]

nei det kan jeg tenke meg.....    har hatt noen nesten ulykker her.. heldigvis har jeg fått stoppa han[:)]

ORIGINAL: careen

velkommen tilbake.[:)]

du også!!!!!!!!

Welcome back!!!

thank you

Velkommen tilbake fra ferien din [:D]

Flinke gutten din er [:D]

Gratulerer!!!! Så gøy! Jeg venter enda på at Vetle skal finne ut at det er lettere å komme seg framover på den måten, enn å sprike med armer og bein som et fly..

ORIGINAL: Grete71

Gratulerer!!!! Så gøy! Jeg venter enda på at Vetle skal finne ut at det er lettere å komme seg framover på den måten, enn å sprike med armer og bein som et fly..

hihi - godt å høre at det er flere som tester ut den metoden[;)][;)]

Før det var grøt-tid nå ikveld, lå faren på gulvet sammen med ham og "hjalp" ham litt. Opp med rumpa, der sto han på alle fire. OG KASTET SEG FRAMOVER!!!!! Hihihi rene keeperen. Han forstod ikke helt at han måtte flytte hendene også... Stakkar... [:D]

Før det var grøt-tid nå ikveld, lå faren på gulvet sammen med ham og "hjalp" ham litt. Opp med rumpa, der sto han på alle fire. OG KASTET SEG FRAMOVER!!!!! Hihihi rene keeperen. Han forstod ikke helt at han måtte flytte hendene også... Stakkar... [:D]

uffa- gikk rett på nesa da[8|]?

Hehehe nei det gikk bra! Hodet opp, så han "landet" på brystkassen. Må nok trene litt mer med ham.... Blir litt lite ligging på magen, for han synes det er så gøy å sitte og leke.

Hehehe nei det gikk bra! Hodet opp, så han "landet" på brystkassen. Må nok trene litt mer med ham.... Blir litt lite ligging på magen, for han synes det er så gøy å sitte og leke.

ÅÅ han kan sitte ja.. det kan ikke gutten min, så han er superfrustrert over alt som han ikke når når han ligger på magen[8|]

ÅÅ han kan sitte ja.. det kan ikke gutten min, så han er superfrustrert over alt som han ikke når når han ligger på magen[8|]

I går satt han i 1 time, tror jeg, uten å tippe bakover... Storkoser seg! Helsesøster hadde vel ikke likt det, men jeg kan jo ikke tvinge ham til å ligge???!!!! [8D]

I går satt han i 1 time, tror jeg, uten å tippe bakover... Storkoser seg! Helsesøster hadde vel ikke likt det, men jeg kan jo ikke tvinge ham til å ligge???!!!! [8D]

Åh- så han setter seg ikke opp selv, eller?[8|]

JR klarer ikke å sitte alene selv om jeg "setter han opp" så da holder jeg han oppe når han vil opp og se - eller så ligger han halvveis oppe i vogna, liksom - da får han jo også sett litt[8|]

Nei, han er ikke sååååå flink enda... [:)][:)]

Nei, han er ikke sååååå flink enda... [:)][:)]

Men flink som klarer å holde seg sittende, da[:D]

Back
Topp