Heihei

Sara salamander

Flørter med forumet
Sniker meg inn her jeg også med foreløpig termin 06.10.
Jeg er trønder og 37 år, og venter planlagt barn nr 5. Vi startet i jula å prate og ble enige om å starte prøvingen og jaggu satt den på første forsøk
Har fra før gutt på 13, jente som blir 12, gutt som blir 9 og en liten gutt som blir 2
De 3 eldste har en annen pappa enn han på 2 og babyen i magen.
Er vi flere godt voksne her inne?
Har jo lest litt og funnet ut av vi har rett på nipt test og tidlig ul i uke 12 for måling av nakkefold. Men ser at det er litt forskjellig hvor automatisk det er at man får dette,ettersom det er så nytt.
Blir spennede å se hva legen sier.
Skulle jo tro at når det er svangerskap nr 5 at man blir godt vant, men det er jo like spennende og skummelt hver gang synes jeg.

Gratulerer og velkommen til Oktober :Heartred

Hei :)

35, 36 om ett par måneder ;) Venter barn nr 5 jeg også. Har 3 fra tidligere ekteskap, to gutter på straks 14 og 12, og prinsesse på 6 :love7
Har sammen med min nåværende en englegutt:Heartblue, og lille i magen nå :Heartred Er også bonusmamma til ei som blir 18 år i år. Så vi har en herlig flokk :Heartred

Vi har litt krav ja, jeg ba om dette selv fra fastlege for å være sikker på jeg får det. Skal til legen førstkommende fredag for prøver ang gbs, og få henvisning til tul og nipt. :) Innimellom må man passe på selv ;)

Heisann!
Jeg er 37 og venter også barn nr 5.
Har fire gutter fra før på 17, 10, 8 og 3 i år. Eldstemann fra tidligere forhold, ellers har de andre samme far. Veldig spent og urolig denne gangen i forhold til de andre gangene merker jeg.

Hei :)

35, 36 om ett par måneder ;) Venter barn nr 5 jeg også. Har 3 fra tidligere ekteskap, to gutter på straks 14 og 12, og prinsesse på 6 :love7
Har sammen med min nåværende en englegutt:Heartblue, og lille i magen nå :Heartred Er også bonusmamma til ei som blir 18 år i år. Så vi har en herlig flokk :Heartred

Vi har litt krav ja, jeg ba om dette selv fra fastlege for å være sikker på jeg får det. Skal til legen førstkommende fredag for prøver ang gbs, og få henvisning til tul og nipt. :) Innimellom må man passe på selv ;)

For en herlig og stor flokk du har❤️. Trist med englegutten deres .

Jeg kupper tiden bittelitt med et spørsmål:shy:. Ser at du skriver om kontroll for Gbs. Jeg fikk påvist dette i forrige svangerskap,og fødte prematurt, så bare lurer på hva din lege har sagt om oppfølging ift til påvisning av gbs.

Jeg tilhører forresten denne gjengen jeg også. Akkurat fylt 37:happy:

For en herlig og stor flokk du har❤️. Trist med englegutten deres .

Jeg kupper tiden bittelitt med et spørsmål:shy:. Ser at du skriver om kontroll for Gbs. Jeg fikk påvist dette i forrige svangerskap,og fødte prematurt, så bare lurer på hva din lege har sagt om oppfølging ift til påvisning av gbs.

Jeg tilhører forresten denne gjengen jeg også. Akkurat fylt 37:happy:

Nei legen har ikke sagt noe, men sist jeg fikk påvist, sa turnuslegen (håpløst å få time hos fastlege) at jeg skulle ta ny test to uker etter. Ble det påvist da, skulle jeg åå antibiotikakur. Men om dette er reelt vet jeg ikke. Den gangen endte det I MA.
Får trolig turnuslege under dette svangerskapet også, og tror faktisk det kan være en fordel for de har nyere informasjon og er mer interessert enn ofte fastlege.

Så grunnet det legen sa til meg sist, så ønsker jeg oppfølging av dette nå også. Jeg kan være en lott kravstor pasient ;)

Jeg er 37 så hører vel med i gjengen her :Heartred har "bare" ett barn fra før da, og er imponert over dere som har flere :) her blir det nok stopp etter to siden vi kom så sent i gang :p

Jeg er 38, og dette blir mitt tredje barn om det holder helt inn :)

Jeg er 35 og venter nr 4. Har ei på 15, ei på 3 og en på 2. Jeg viste bare om nipt. Nr 1 og 2 er premature så siden jeg og hver gang får svangerskapsdiabetes føler jeg det egentlig blir mye oppfølging allerede. Noen som vil fortelle eller vise link til info om de ulike tingene man kan få oppfølging på med å få barn etter 35+?

Sniker. I følge Helsedirektoratet har alle over 35 rett på ul 11+0 og 13+6, samt nipt.

Back
Topp