Sara salamander
Flørter med forumet
Sniker meg inn her jeg også med foreløpig termin 06.10.
Jeg er trønder og 37 år, og venter planlagt barn nr 5. Vi startet i jula å prate og ble enige om å starte prøvingen og jaggu satt den på første forsøk
Har fra før gutt på 13, jente som blir 12, gutt som blir 9 og en liten gutt som blir 2
De 3 eldste har en annen pappa enn han på 2 og babyen i magen.
Er vi flere godt voksne her inne?
Har jo lest litt og funnet ut av vi har rett på nipt test og tidlig ul i uke 12 for måling av nakkefold. Men ser at det er litt forskjellig hvor automatisk det er at man får dette,ettersom det er så nytt.
Blir spennede å se hva legen sier.
Skulle jo tro at når det er svangerskap nr 5 at man blir godt vant, men det er jo like spennende og skummelt hver gang synes jeg.
Jeg er trønder og 37 år, og venter planlagt barn nr 5. Vi startet i jula å prate og ble enige om å starte prøvingen og jaggu satt den på første forsøk
Har fra før gutt på 13, jente som blir 12, gutt som blir 9 og en liten gutt som blir 2
De 3 eldste har en annen pappa enn han på 2 og babyen i magen.
Er vi flere godt voksne her inne?
Har jo lest litt og funnet ut av vi har rett på nipt test og tidlig ul i uke 12 for måling av nakkefold. Men ser at det er litt forskjellig hvor automatisk det er at man får dette,ettersom det er så nytt.
Blir spennede å se hva legen sier.
Skulle jo tro at når det er svangerskap nr 5 at man blir godt vant, men det er jo like spennende og skummelt hver gang synes jeg.

, og lille i magen nå
. Ser at du skriver om kontroll for Gbs. Jeg fikk påvist dette i forrige svangerskap,og fødte prematurt, så bare lurer på hva din lege har sagt om oppfølging ift til påvisning av gbs.