Heihei!

maggie91

Elsker forumet
Junibarna 2015
Hei! Jeg er nå 1 uke for sen med mensen.. har enda ikke tatt test, men går ikke på prevansjon så det er ikke helt overraskende.

Saken er den, at det er bare 2 mnd siden jeg hadde en ma i uke 13, og jeg er veldig redd for at det skal skje på nytt.. har en gutt fra før av, og den gang var det ingen problemer.

Flere som har opplevd noe sånnt? :)
 
Hei! Jeg er nå 1 uke for sen med mensen.. har enda ikke tatt test, men går ikke på prevansjon så det er ikke helt overraskende.

Saken er den, at det er bare 2 mnd siden jeg hadde en ma i uke 13, og jeg er veldig redd for at det skal skje på nytt.. har en gutt fra før av, og den gang var det ingen problemer.

Flere som har opplevd noe sånnt? :)

Opplevde selv en MA i uke 18 i november, og en MA i uke 10 i juli. Så vet hvordan du har det. Har selv to gutter fra før. Prøver å tenke positivt, men ikke lett. Desverre er det bare slik som skjer av og til.
 
Jeg også mistet ved MA, tre måneder før jeg ble gravid igjen nå. Er helt ærlig vettaskremt nå, og tør ikke glede meg over graviditeten riktig ennå :-( Men skal til tidlig ul om to uker, da er jeg kommet like langt som der det endte sist, så håper jeg klarer å slappe av og nyte resten av graviditeten etter det :)
 
Jeg tok test nå nettop som ble positiv med en gang!
Føler meg glad men samtidig veldig redd :p
 
Jeg tok test nå nettop som ble positiv med en gang!
Føler meg glad men samtidig veldig redd :p
Gratulerer med positiv test :) Krysser fingrene for at det holder hele veien denne gangen, sjansene er små for at det skal gå galt to ganger på rad, det trøster jeg meg med iallfall :)
 
ja det har jeg også hørt:) tusen takk, og lykke til til deg og:) håper vi får være sammen her tiden ut :D
 
Back
Topp