Heiagjeng - Aktivitet/Kosthold

I dag har vi vært på tur med barnas turlag :) kjekt å komme seg ut og møte nye folk :)
 
I går ble det en ridetur.

I dag gikk jeg og jentene en god tur ❤️
 
Nå har jeg tatt litt tak i nakken og hoved fokus på mer bevegelse.
Sist to ukene har jeg vært flink å gå med høyt tempo og gjøre minst 5 min yoga 5 av 7 dager.
 
Oi. Jeg endte faktisk opp med å gå ned til mer enn før-gravid vekten min. Og nå, i uke 15, er jeg enda ikke oppe på det jeg var før forrige svangerskap.
Merkelig nok, så har jeg mest lyst på salat og frukt for tiden.
 
Oi. Jeg endte faktisk opp med å gå ned til mer enn før-gravid vekten min. Og nå, i uke 15, er jeg enda ikke oppe på det jeg var før forrige svangerskap.
Merkelig nok, så har jeg mest lyst på salat og frukt for tiden.
Jeg jobber med saken :bag: :hilarious:
 
Det er jo mange elementer som spiller inn.
Jeg har alltid lagt på meg type 16-17 kilo i svangerskapene, hadde vært gøy å ikke legge på meg SÅ mye i alle fall. :) Men tror ikke jeg greier å legge på meg "bare" 10, så.
 
Jeg har alltid lagt på meg type 16-17 kilo i svangerskapene, hadde vært gøy å ikke legge på meg SÅ mye i alle fall. :) Men tror ikke jeg greier å legge på meg "bare" 10, så.
Ta det som det kommer. Bedre enn sånn jeg var som egentlig gikk ned 10 kg.
 
Ta det som det kommer. Bedre enn sånn jeg var som egentlig gikk ned 10 kg.
Forsåvidt. Ikke gøy med hyperemesis og nedgang heller ... Selv om det gjerne går fint med lille, så er det jo veldig dritt for mor.
 
Forsåvidt. Ikke gøy med hyperemesis og nedgang heller ... Selv om det gjerne går fint med lille, så er det jo veldig dritt for mor.
Nå har jeg en kropp som hadde nok å gå på, men det er ikke ideelt likevel.
Og den vekta man legger på seg er som nevnt mange faktorer :)
 
Nå har jeg en kropp som hadde nok å gå på, men det er ikke ideelt likevel.
Og den vekta man legger på seg er som nevnt mange faktorer :)

Ja, det er klart. Jeg føler bare jeg har lagt på meg noe unødvendig vekt oppi det hele også. Så jeg håper på å slippe DE kiloene.
 
Jeg var veldig fornøyd med å gå ned til startvekt på litt over ett år, og har fortsatt samme regimet når det gjelder mat, så nå har jeg kanskje gått ned enda litt til. Nå er utfordringen å trappe opp matinntak pittelitt for å orke trening, så jeg faktisk får litt muskler igjen også:hilarious: har begynt med yoga da, ca 20-30 min på kveld, og har lovet meg selv å prioritere trening over hobby minst 2 kvelder i uka. Gleder meg til isen og snøen er borte så jeg kan begynne å løpe litt igjen:hilarious:
 
Har virkelig kommet inn i en god stim med å klare å holde rutinene for trening.
Også går det bra å ikke spise sjokolade så lenge det ikke finnes i hus.
 
Jeg er fornøyd med at jeg er straks 18 uker gravid, og begynner NÅ først å komme opp til før-gravid-vekten jeg hadde på -21 babyen.. :)
 
Back
Topp