Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flink!jeg har vært på fjelltur 2 dager på rad nå I går gikk jeg rett etter jobb, og i dag gikk jeg med minste i bæremeis. Sinnsykt tungt! De har laget sånne sherpatrapper i turstien så det er 600 trappetrinn hvor knærne skriker
Bildet er av begynnelsen på trappene, det er ett parti helt på slutten som er såå sinnsykt bratt! Men der hadde jeg ikke pust til å ta bilde
Vis vedlegget 388232
Lurt, jeg har tenkt på det samme. Lettere å få gjennomført trengingsøkter her hjemme enn å skulle dra noen sted. Har løpt litt med vognen i sommer, det har funket greit, men nå er jeg tilbake på jobb og gutten ferdigduppet når jeg kommer hjem. Hvilke yoga og pilatesopplegg følger du?Jeg funderer på å kjøpe sånn sammenleggbar tredemølle. Fordi jeg kommer meg ikke ut på vinteren og at dørstokk-mila alltid er i veien uansett.
Yoga hjemme har jo vært helt topp for min del. Har lagt til pilates ila uka også, så nå mangler jeg bare å gå.
Bruker sarabethyoga, ligger noen gratis på YouTube. Om man betaler så får man tilgang på appen. Og samme greie for pilates med Lottie Murphy -YouTube gratis, betalin app.Lurt, jeg har tenkt på det samme. Lettere å få gjennomført trengingsøkter her hjemme enn å skulle dra noen sted. Har løpt litt med vognen i sommer, det har funket greit, men nå er jeg tilbake på jobb og gutten ferdigduppet når jeg kommer hjem. Hvilke yoga og pilatesopplegg følger du?
Bruker sarabethyoga, ligger noen gratis på YouTube. Om man betaler så får man tilgang på appen. Og samme greie for pilates med Lottie Murphy -YouTube gratis, betalin app.
Jeg løper ikke noe særlig, men vil tro en sånn mølle funker greit nok (som disse store møllene på sentrene vil det jo ikke bli).
Klarte å forsvare kjøpet av den med at det tilsvarer ett år som støttemedlem på treningssenter. Jeg hadde jo endt opp som det
Så nå finnes det vel ingen unnskyldninger for å ikke trene lengre. Dog har jeg klart å holde koken med yogaen, å er nå over halvveis til 6 uker fullført!
Noe som i seg selv er imponerende med min gjennomføringsevne og evnen til å ikke gi op
Så du har kjøpt tredemølle? Hvilken da?
Takk for tips forresten, skal sjekke ut videoene neste uke, denne uken er jeg for utslitt til å røre meg
Testa først på YouTube før jeg kjøpte appen/medlemskap. Er jo noe med «klarer jeg å høre denne personen kakle i ørten minutter av dagen min?»Så du har kjøpt tredemølle? Hvilken da?
Takk for tips forresten, skal sjekke ut videoene neste uke, denne uken er jeg for utslitt til å røre meg
HahahahaTesta først på YouTube før jeg kjøpte appen/medlemskap. Er jo noe med «klarer jeg å høre denne personen kakle i ørten minutter av dagen min?»
Shit! Dritbra jobba!Jeg løp København halvmaraton på søndag! For en mestringsfølelse! Og lillegutt var heiagjeng sammen med papsen og storesøster
Flink!!Jeg løp København halvmaraton på søndag! For en mestringsfølelse! Og lillegutt var heiagjeng sammen med papsen og storesøster
Har vært samme her, ingen har orket å lage mat pga sykdom. Så da blir det lette løsninger.Spist litt drittmat i det siste.. men nå begynner jeg å bli frisk, så burde få lagt inn en rutine med ridning altså.
Blir fort litt sånn..!Har vært samme her, ingen har orket å lage mat pga sykdom. Så da blir det lette løsninger.
Wow! Sprekt!!Jeg løp København halvmaraton på søndag! For en mestringsfølelse! Og lillegutt var heiagjeng sammen med papsen og storesøster
Kjenner følelsen. Her har vi vært ute med heftig forkjølelse og rs i ei uke.Jeg har hatt nok med å overleve de to første ukene tilbake på jobb, som har vært mildt sagt travle! Har hatt litt fokus på kosthold bortsett fra lettvinte løsninger på middag. Hvis ting har roet seg ned nå, må jeg snart begynne å bevege meg litt også