Hei!:)

hundrelapp

Andre møte med forumet
Hallo!:) er ny her, fant ut at jeg var gravid i dag![:D]

Ifølge terminkalkulatoren her på BV er jeg 2+4 uker på vei og har termin i juli neste år!! Gleder meg sånn, vi har prøvd kjempelenge!!! Er ikke så kjent her ennå, vet ikke om dette innlegget hører til her engang... Er det lenge til jeg kan kjenne spark? Romsterer mye i magen, og har mye vondt, men rekner ikke med at man kjenner spark før ihvertfall uke 11![:)]

GRATULERER OG VELKOMMEN! [:)] [:)] [:)]

[8|]

Tusen takk for gratulasjoner!!![:D]  Nei, mente 2+4, hadde sex sist forige mandag. Har ikke testa ennå da, men kjenner mye stikking i magen og bare VET at jeg er gravid, kjenner det på hele kroppen!![:D]

uke 2+4? hehe:)
jeg kjennte ikke bevegelse før uke 17 jeg:)
men når jeg først var helt sikker på at det var spark så forsto jeg at jeg hadde kjennt det før også:)
håper ikke du blir for skuffa om du ikke er gravid da!
kan jo ikke vite helt sikkert.

ORIGINAL: hundrelapp

Tusen takk for gratulasjoner!!![:D]  Nei, mente 2+4, hadde sex sist forige mandag. Har ikke testa ennå da, men kjenner mye stikking i magen og bare VET at jeg er gravid, kjenner det på hele kroppen!![:D]

[8|]

hvordan fant du ut i dag at du er gravid når du ikke har testet enda? [8|]

Nja, jeg vet det egentlig helt sikkert allerede, kjenner masse stikkinger i underlivet og korsryggen, og puppene er kjempevonde!![:D] Så vet at jeg er gravid altså!! kan nesten ikke vente på første spark og ultralyd![:D]

Er det noen her som har vært på tidlig UL? Kan jeg få det nå snart? Bør jeg ringe jordmor eller lege?

ORIGINAL: turboquattro

hvordan fant du ut i dag at du er gravid når du ikke har testet enda? [8|]

Jeg kjenner det bare på hele kroppen, og har mange graviditetstegn som jeg aldri har når jeg venter mensen![:D]

ORIGINAL: L Iny

[8|]

Jeg kjente også at jeg var gravid i uke 2 + noen dager, så er vel ikke helt usannsynlig. Kjente det på hele kroppen og bare visste at det måtte være graviditet. Var ikke planlagt.
Så GRATULERER! Håper alt går bra og at du faktisk er gravid. [;)]

Jammen jeg vet jo at jeg er gravid... Vet ikke om jeg har råd til test nå heller, men føler ikke at jeg trenger å ha en test å slenge i bordet med til legen bare for å bevise det..[8|] Tror dere ikke meg??

borte

ORIGINAL: AnnaFrost

ORIGINAL: L Iny

[8|]

Jeg kjente også at jeg var gravid i uke 2 + noen dager, så er vel ikke helt usannsynlig. Kjente det på hele kroppen og bare visste at det måtte være graviditet. Var ikke planlagt.
Så GRATULERER! Håper alt går bra og at du faktisk er gravid. [;)]

Tusen takk!!![:)] Hvordan kjente du at du var gravid? Når kjente du spark? Fikk du tidlig UL?

ORIGINAL: Kidada

Har du vært gravid før side du vet hva du skal kjenne etter og er så bombesikker?[&:]

evt, side du tenker så VELDIG på det, så kan det være innbilte symptomer... [8|][8|]

Har ikke vært gravid før nei, dette er første!!:) Har prøvd i snart 3 år, så kjenner nok kroppen min.

Jammen jeg vet jo at jeg er gravid... Vet ikke om jeg har råd til test nå heller, men føler ikke at jeg trenger å ha en test å slenge i bordet med til legen bare for å bevise det..[8|] Tror dere ikke meg??

ikke råd til en test? men drar du til legen så kan di teste for deg!

haha, dette innlegget er sikkert ikke helt seriøst tenker jeg, i så fall er det veldig inbilte svangerskapsplager dette her. Men dersom du er gravid må jeg si gratulerer med det. Og ut over det virker dette litt som et tulleinnlegg.

må ikke glede deg for mye når du ikke vet HEEEELT sikkert, tenk så grusomt det er å plutselig
får mensen da! men om du er gravid så gratulerer jeg ![:D] å håper virkelig for dine vegne at du er, visst du er så sikker som du er.. kan si at jeg begynte å spy samme dag jeg ble befruktet, men at jeg var gravid tenkte jeg aldri på.. hehe

ORIGINAL: maryjoleen

Koster det ikke å dra til lege også?

ORIGINAL: maryjoleen

Koster det ikke å dra til lege også?

vel ikke om du er gravid nei.

Back
Topp