Hei!:)

Tror dere meg ikke?! Vi har prøvd i 3 år!! Er overlykkelig her, ikke ta alt mot ifra meg!!![:(] Er så lykkelig at jeg bare tripper rundt her!

lukter troll.. 

ORIGINAL: hundrelapp

Tror dere meg ikke?! Vi har prøvd i 3 år!! Er overlykkelig her, ikke ta alt mot ifra meg!!![:(] Er så lykkelig at jeg bare tripper rundt her!

jo altså kjære deg, tror på at du virkelig tror du er gravid.
men man kan ikke si man vet uten å ha testa, er bare det.
er så dumt om du blir fryktelig skuffa om du likevell ikke er gravid.

2+4??? [:D][:D][:D][:D]

Det er faktisk fysisk umulig å teste positivt da.

Du har ikke råd til en test?  Men råd til ett barn det har du??

Ska du bare vente 40 uker, så kanskje kommer det en unge til verden?  Om ikke, så var du ikke gravid[8D][8D][8D][8D]

Jammen jeg vet jo at jeg er gravid... Vet ikke om jeg har råd til test nå heller, men føler ikke at jeg trenger å ha en test å slenge i bordet med til legen bare for å bevise det..[8|] Tror dere ikke meg??

Hvis du skal til legen for å få tidlig UL eller på svangerskapskontroll trenger du nok en test å slenge i bordet ja, du bør ihvertfall være så pass langt på vei at det slår ut på en test.
Dersom du er gravid så er det bare å gratulere[:D]

ORIGINAL: et_lite_vesen

ORIGINAL: AnnaFrost

ORIGINAL: L Iny

Tusen takk for gratulasjoner!!![:D]  Nei, mente 2+4, hadde sex sist forige mandag. Har ikke testa ennå da, men kjenner mye stikking i magen og bare VET at jeg er gravid, kjenner det på hele kroppen!![:D]

[8|]

Jeg kjente også at jeg var gravid i uke 2 + noen dager, så er vel ikke helt usannsynlig. Kjente det på hele kroppen og bare visste at det måtte være graviditet. Var ikke planlagt.
Så GRATULERER! Håper alt går bra og at du faktisk er gravid. [;)]

Signerer nesten. Jeg hadde ført en syklusdagbok og kjente kroppen min godt da jeg ble gravid. Jeg visste dagen etter sexen at noe ikke helt var normalt med meg. Jeg var oppblåst og skikkelig dårlig (og det er den eneste gangen i livet jeg har vært oppblåst). En uke senere kjente jeg festesmertene, og en uke etter det testet jeg positivt! Så hvis man kjenner kroppen godt nok, så kan man faktisk vite det veldig tidlig!

Tusen takk!!![:)] Synes det er utrolig leit å ikke bli trodd her..[:(]

Velkommen og gratulerer(vertfall kanskje)![:)]

Skjønner godt at folk blir skeptiske når du er bombesikker på at du er gravid så tidlig, uten engang å ha testet, men håper du har rett så du ikke blir skuffa![:)]

Til alle skeptiske: Hvis alle bare gratulerer og dropper spekulasjonene om troll blir det ikke noe moro å være troll heller[8D][;)]

ORIGINAL: TonjeJenta

Det er faktisk fysisk umulig å teste positivt da. Men hurra for deg... du er et mirakel.

Men så har hun ikke testet heller da. Og uansett så kan man det hvis jeg ikke er kjempedårlig i matte nå så seint på kvelden.
Så troll eller ikke, teste positivt kan hun.

ORIGINAL: SunShin

Må bare signere denne[;)]

ORIGINAL: Labambie

ORIGINAL: AnnaFrost

ORIGINAL: TonjeJenta

Det er faktisk fysisk umulig å teste positivt da. Men hurra for deg... du er et mirakel.

Men så har hun ikke testet heller da. Og uansett så kan man det hvis jeg ikke er kjempedårlig i matte nå så seint på kvelden.
Så troll eller ikke, teste positivt kan hun.

Barnet blir unnfanget i uke 2, da har man eggløsning. Så da er hun 4 dager på vei, eller siden unnfangelse da.

I følge terminkalkulatoren på BV kan jeg gå ut i fra min syklus på 30 dager med første blødningsdag 27. Da fant unnfangelsen sted 13. oktober, så da er man 4-5 dager på vei ja. Hvor tidlig kan graviditetstest fange opp HcG?
Jeg testet meg på mensdagen da jeg var gravid, og hadde jevn syklus. Da skulle jeg vært sirka 4 uker på vei. Men ultralydterminen viste at jeg bare var nesten 3 uker på vei da jeg testet. Så det går vel an å teste positivt ganske tidlig. (Nå stoler ikke jeg helt på ultralydterminen, men uansett.) 10 dager etter befruktning kanskje?

Jeg og kjente fra ett par dager etter babylaging at det var noe muffins i magen, iallefall når jeg tenkte bakover etter jeg hadde testet i uke 5 (var ikke planlagt)

men ville nok ikke gått ut å annonsert en graviditet før testen var tatt, selv anonym på bv uamsett hvor sikker en var[8|][&o] kroppen kan være litt tricky noen ganger og spille oss ett puss til tider.

Viss du er gravid, så gratulerer masse og viss ikke, så ikke bli så veldig skuffet....

ORIGINAL: Refleksheks

Jeg var vel 3 uker på vei, da babyen sparket så ille at jeg ble sår i ribbeina.
Da jeg var 7 uker, så sparket han ut av høna.

ORIGINAL: Refleksheks

Jeg var vel 3 uker på vei, da babyen sparket så ille at jeg ble sår i ribbeina.
Da jeg var 7 uker, så sparket han ut av høna.

er spent på hvordan det gikk videre her[8|]

Barn skal man ha, men graviditetstest har man ikke råd til??

Back
Topp