Ja, første baby her, så det er veldig spennende syns jeg. Er det din første også?
Jeg var konstant kvalm frem til ca uke 12-13 og så gikk det heldigvis over, nesten over natten. Det er så deilig å være kvalmefri. Nå skjer det bare innimellom hvis jeg er sliten eller veldig sulten, men det klarer jeg fint å leve med. Stakkars deg som fortsatt sliter med det. Ser du har kommet et par uker lenger enn meg, så da blir det sikkert bedre for deg også snart!
Jeg har fått bekkenløsning, så det er ganske slitsomt. Begynte å kjenne det allerede uke 10, men ble ikke skikkelig plaget før uke 13. Nå har jeg begynt i fysioterapi og skal begynne på vanntrening i Tønsberg på mandag. Vet du om det finnes noe sånn her i byen? Jeg skaffet meg bekkenbelte i dag og det var en ny verden! Plutselig kunne jeg gå nesten normalt igjen[:)] Jeg har stort sett vært i jobb hele tiden, men informerte sjefen min ganske tidlig fordi jeg følte meg veldig redusert og lite produktiv. Jeg vurderer å sykemelde meg 20% nå, for jeg blir veldig sliten av vinglete bekken.