hei

er det ditt første barn?
hvordan har svangerskapet ditt vært så langt da? jeg har vært veldig mye kvalm og kasta opp masse, men det blir bedre nå selv om jeg ikke er helt i toppform akkurat....men jeg er sykmeldt da..

Jeg har gått til jordmor som har UL. Da betaler vi bare 300,- pr. gang. Jeg har bare vært der en
gang foreløpig, og da var den lille spiren ca. 11 uker. Så ikke så mye da, bare at det var liv der inne. Skal igjen om ca 10 dager og satser på å se mer da. Gratulerer med den lille gutten Nettemor! Hvor langt var du på vei da du var på UL? Jeg er så spent på hvem som befinner seg inni meg

da jeg var på Ul var jeg i uke 14, og det var så spennende, overrasket over hvor godt man kunne se ting[:)]jeg var også så spent på hvem som befinner seg inni meg så jeg klarte ikke vente lenger, så nå venter jeg på innkallelse til UL på sykehuset( sånn vanlig alle får tilbud om rundt uke 18)blir så spennende å se utviklingen fra forrige gang[:)]

Ja, første baby her, så det er veldig spennende syns jeg. Er det din første også?

Jeg var konstant kvalm frem til ca uke 12-13 og så gikk det heldigvis over, nesten over natten. Det er så deilig å være kvalmefri. Nå skjer det bare innimellom hvis jeg er sliten eller veldig sulten, men det klarer jeg fint å leve med. Stakkars deg som fortsatt sliter med det. Ser du har kommet et par uker lenger enn meg, så da blir det sikkert bedre for deg også snart!
Jeg har fått bekkenløsning, så det er ganske slitsomt. Begynte å kjenne det allerede uke 10, men ble ikke skikkelig plaget før uke 13. Nå har jeg begynt i fysioterapi og skal begynne på vanntrening i Tønsberg på mandag. Vet du om det finnes noe sånn her i byen? Jeg skaffet meg bekkenbelte i dag og det var en ny verden! Plutselig kunne jeg gå nesten normalt igjen[:)] Jeg har stort sett vært i jobb hele tiden, men informerte sjefen min ganske tidlig fordi jeg følte meg veldig redusert og lite produktiv. Jeg vurderer å sykemelde meg 20% nå, for jeg blir veldig sliten av vinglete bekken.

Jeg fikk innkallelse til UL på sykehuset i Tønsberg til 18. oktober. Tror jeg mottok den allerede for en måned siden. Det er kanskje fordi jeg var hos legen ca uke 7, så da ble nok prosessen satt igang.

ja det er mitt første barn også, gleder meg sååå masse[:)]
håper på at kvalmen hvertfall gir seg litt da, men nå kaster jeg opp bare en gang om dagen og er jeg heldig bare annen hver dag he he...

huff høres ikke godt ut med bekkenløsning nei, det har jeg ikke merket no til enda..
jeg vet desverre ikke om det finnes no sånn som vanntrening her i byen.

jeg har ikke fått noen time til UL på sykehuset enda for legen min mente det ikke var no hast så han sendte først innkallelse nå på tirsdag som var hmmm.... men men jeg har jo sett den lille da, så jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet en stund til...

Det høres fantastisk ut når du kunne se ting så klart, t.o.m. kjønn. Det blir jo uansett morsomt med ny UL for de vokser jo så utrolig fort nå. Ikke rart det skjer ting med kroppen utenpå når det skjer så mye med den lille kroppen inni!

Hei!!!

Lurer på om det er noen marsmammer fra vestfold som hadde hatt lyst til å treffes i høst, hadde vært koselig det![:)]

klem

Hallo[:)]
Jeg har veldig lyst til å være med på et treff[:)]

Hadde vært koselig det, blir gjerne med!

koselig å se noen som vil være med på det, det er jo bare å finne en dag som passer etterhvert det da[:)]

Back
Topp