Hei!

Ja sov godt og drøm søtt!!!
Var kjempe koslig å skravle med deg!! og de andre da!!

Jeg håper Thea har lyst til å sove snart... lille natterangler'n min!

kjedelig å måtte legge på nytt sengetøy da...men så sinnsykt deilig å sove i nytt rent sengetøy ja!!!

ORIGINAL: Jordbæret

Da slo jeg deg, her fortalte vi det i uke 4!!
Men tror nok på at det er mye lettere å holde nr.2 hemmelig ja!! De fleste venter kanskje ikke på barnebarn nr.2 enda!!!

Tok litt tid før vi skjønte det her da.[;)] Ikke helt planlagt Tinnea heller.[:)] Men hva gjør vel det?

ORIGINAL: Lille Rosin

Kanskje prøve å bruke msn gruppe neste gang, går liksom litt fortere å chatte da.[:)]
Bare et forslag bare.

Ja det var faktisk en god ide!!! det må vi prøve!!! [:D]

Da slo jeg deg, her fortalte vi det i uke 4!!
Men tror nok på at det er mye lettere å holde nr.2 hemmelig ja!! De fleste venter kanskje ikke på barnebarn nr.2 enda!!!

Tok litt tid før vi skjønte det her da.[;)] Ikke helt planlagt Tinnea heller.[:)] Men hva gjør vel det?

Planlagt var ihvertfall ikke Thea nei!! men veldig velkommen da!!
Alt må jo ikke planlegges! men men.... [8D]

kjedelig å måtte legge på nytt sengetøy da...men så sinnsykt deilig å sove i nytt rent sengetøy ja!!!

Oi, sover ho ikke enda?
Tinnea sovner for kvelden kl 20 ho. Da er ho helt skutt.

Oi, sover ho ikke enda?
Tinnea sovner for kvelden kl 20 ho. Da er ho helt skutt.

Heldig du!
Nei Thea sover veldig lite...desverre... men hun er jo blid og sånt når hun er våken! leker mye for seg selv og sånt! men jeg får jo ingen tid alene....
Gleder meg masse til hun faktisk sover fra 20-08 eller noe.....

Hun sitter faktisk ved siden av meg i sofan her og skravler høyrere enn høyest nå!!!
Litt slitsomt til tider ja.... men men....

I'm back![:D]

...men  nå skal vel alle legge seg nå da...[:(][&o][8|][8D]

Kan jeg spørre hvor mye Tinnea sover på dagtid da?

ORIGINAL: Medea

I'm back![:D]

...men  nå skal vel alle legge seg nå da...[:(][&o][8|][8D]

Ja... blir ikke lenge til håper jeg....
Har en natterangler av en datter her da men.... nå vil jeg legge meg snart ja!

Skal vi se, sånn for å oppdatere dagen vår.
Tinnea legger seg ca 20 og sovner for natten. Så er det pupp i 6-8 tiden, også sover ho videre til 8-9 tiden. Da får ho inn i senga å kose med mamman sin. Er oppe i 10 tiden. Og da tar ho seg gjerne en times lur i 12 tiden. Også er det gjerne en liten dupp i 15-16 tiden.[:)]
Men styrer sovemønsteret sitt veldig mye selv om dagen enda. Får sove om ho er trøtt.[:)]

Uffda, blir litt sliten da tenker jeg. Hadde jo vært greit å ha litt tid for seg sjøl[8|]
Her legger Alle ungene seg klokka 19, og da sover Talina stort sett til 7:30..heldigvis[:)] Tidlig nok det for et B-menneske[;)][:D][;)]

hmm.... Thea sover ca. 1.5 time totalt igjennom dagen... da er det fordel på 3 halv-times lurer.... også klarer jeg ikke å få henne i seng før alt fra 22-01 om kvelden. og jeg har prøvd å holde henne våken så hun er skikkelig trøtt... men det har ikke hatt hell med seg.... hun våkner i 07 tiden og da får hun pupp og kan fint sove i alt fra 1-3 timer..... 

Tror bare hun ikke trenger så mye søvn.... for hun er jo blid... men jeg vil gjerne ha litt kveld for meg selv....

hun var jo så flink når hun var mindre, da gikk vi trilletur og hun sov i 3-5 timer på dagen...... men det slutta hun med når varmen kom.....

jaja...

Uffda, blir litt sliten da tenker jeg. Hadde jo vært greit å ha litt tid for seg sjøl[8|]
Her legger Alle ungene seg klokka 19, og da sover Talina stort sett til 7:30..heldigvis[:)] Tidlig nok det for et B-menneske[;)][:D][;)]
¨

ååå...hørtes himmelsk ut!!!
Jeg er og b-menneske...men hadde vært godt å hatt litt kveld alene liksom!

Merker Tinnea har blitt flinkere til å sove om dagen nå når det ikke er så varmt.[:)]
Også er ho lettere å legge når det blir fortere mørkt på rommet hennes.

ååå heldig du Lille Rosin!!
Jeg håper at Thea skal bli flinkere til å sovne i vogna igjen når kulda setter inn! Hun er jo blitt litt flinkere.... har noen dager nå klart å få henne til å sove 1 time... men hun våkner alltid etter en halvtime... men så har jeg klart å dysse henne i søvn igjen.....
Blir jo nesten litt sprø og vettu... når hun nesten ikke sover... Heldigvis er hun jo blid da!

Ja, det er deilig det [:D]

Håper du får ordnet opp i leggerutinene igjen da[:)]
Du får prøve å legge henne en halv time tidligere med noen dagers mellomrom (f.eks hver uke)sånn at du får lagt henne til normal tid igjen.
Husker jeg trappet ned med ungene her på den måten da de var mindre. Måtte være bestemt, om jeg så måtte busse de i søvn [8D] men heldigvis virket det[;)]

Ja, det er deilig det [:D]

Håper du får ordnet opp i leggerutinene igjen da[:)]
Du får prøve å legge henne en halv time tidligere med noen dagers mellomrom (f.eks hver uke)sånn at du får lagt henne til normal tid igjen.
Husker jeg trappet ned med ungene her på den måten da de var mindre. Måtte være bestemt, om jeg så måtte busse de i søvn [8D] men heldigvis virket det[;)]

Den må prøves ut ja!! Takk for tips!
Har prøvd å gjøre de samme legge rutinene med bading og grøt til samme tid... men det har ikke hatt noen effekt nei......

Nei, nå må jeg komme meg i seng her....
Takk for en kjempe koselig kveld.

Takk i like måte!!!
Skal finne senga selv nå!!

Men vi må gjenta dette en gang om ikke så lenge da!!

Back
Topp