Er det noen som titter innom her en gang i blant?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååh, det er derfor jeg ikke fant den igjen...Ja, er innom og titter[emoji173] [emoji4] Synd alt liv innpå ble helt borte. Skjult ble også vekk[emoji27]
Ja, aner ikke hvorfor den er blitt borte[emoji26] Alt er bare bra med oss alle. Hadde en veldig fin jul sammen med familie fra begge sider [emoji173] igår ble jeg refertilisert, så til vår/ sommer prøver vi på vårt fjerde barn[emoji7] [emoji5] [emoji85] Hvordan går det med dere?[emoji173]Åååh, det er derfor jeg ikke fant den igjen...
hvordan går det med alle dere da?klare for jul?
Grattis!! Så utrolig spennende!!!Ja, aner ikke hvorfor den er blitt borte[emoji26] Alt er bare bra med oss alle. Hadde en veldig fin jul sammen med familie fra begge sider [emoji173] igår ble jeg refertilisert, så til vår/ sommer prøver vi på vårt fjerde barn[emoji7] [emoji5] [emoji85] Hvordan går det med dere?[emoji173]
Takk,takk[emoji173] [emoji85] Litt skrekkblandet fryd/ spenning om hvor fort det evt blir en spire[emoji4] Ja, må gjøres privat. Gjøres ikke offentlig lenger. Betalte litt over 40K på Volvat Majorstuen[emoji119] Og den var vellykket, han estimerte 70/80 % sjans for graviditet ila ett år. Og egglederne var fine. De Ble spylt med kontrastvæske gjennom livmor for å se om det var åpent og det var de[emoji106]Grattis!! Så utrolig spennende!!!Så fint at man kan refertilisere seg. Var det kostbart? Håper du blir raskt gravid, når dere går inn for det
![]()
Vi har det bare fint takkSliter med mye sykdom. Wael går på antibiotika(hatt streptokokker), også er det lille M som er syk ofte nå
![]()
Alt bra med ungene?![]()
Vi holder kontakten via snap-gruppa. Har god kontakt med «den harde kjerne» fortsatt1 år siden noen skrev her sist![]()
Ok, jeg er ikke på snap lenger. Slettet for lenge siden..Vi holder kontakten via snap-gruppa. Har god kontakt med «den harde kjerne» fortsatt
Er ikke på Snap jeg hellerOk, jeg er ikke på snap lenger. Slettet for lenge siden..
Logget meg på insta igjen i sommer, da var det 2 år siden sist tror jeg..Er ikke på Snap jeg heller