Hei

Ja, er innom og titter[emoji173] [emoji4] Synd alt liv innpå ble helt borte. Skjult ble også vekk[emoji27]
 
Åååh, det er derfor jeg ikke fant den igjen...
hvordan går det med alle dere da? :) klare for jul?
Ja, aner ikke hvorfor den er blitt borte[emoji26] Alt er bare bra med oss alle. Hadde en veldig fin jul sammen med familie fra begge sider [emoji173] igår ble jeg refertilisert, så til vår/ sommer prøver vi på vårt fjerde barn[emoji7] [emoji5] [emoji85] Hvordan går det med dere?[emoji173]
 
Ja, aner ikke hvorfor den er blitt borte[emoji26] Alt er bare bra med oss alle. Hadde en veldig fin jul sammen med familie fra begge sider [emoji173] igår ble jeg refertilisert, så til vår/ sommer prøver vi på vårt fjerde barn[emoji7] [emoji5] [emoji85] Hvordan går det med dere?[emoji173]
Grattis!! Så utrolig spennende!!! :D Så fint at man kan refertilisere seg. Var det kostbart? Håper du blir raskt gravid, når dere går inn for det :)
Vi har det bare fint takk :) Sliter med mye sykdom. Wael går på antibiotika(hatt streptokokker), også er det lille M som er syk ofte nå :)

Alt bra med ungene?:)
 
Grattis!! Så utrolig spennende!!! :D Så fint at man kan refertilisere seg. Var det kostbart? Håper du blir raskt gravid, når dere går inn for det :)
Vi har det bare fint takk :) Sliter med mye sykdom. Wael går på antibiotika(hatt streptokokker), også er det lille M som er syk ofte nå :)

Alt bra med ungene?:)
Takk,takk[emoji173] [emoji85] Litt skrekkblandet fryd/ spenning om hvor fort det evt blir en spire[emoji4] Ja, må gjøres privat. Gjøres ikke offentlig lenger. Betalte litt over 40K på Volvat Majorstuen[emoji119] Og den var vellykket, han estimerte 70/80 % sjans for graviditet ila ett år. Og egglederne var fine. De Ble spylt med kontrastvæske gjennom livmor for å se om det var åpent og det var de[emoji106]

Haff,sykdom er skikkelig kjipt. Har dere alle vært mye syke i høst? Sender de små masse god bedring klemmer[emoji173] ungene her i huset har det bare bra*bank i bordet i fare for å jinxe noe* vi hadde omgangssyke gående her i 3 uker før jul, så håper nå vi holder oss friske resten av vinteren[emoji85] Lov og håpe iallefall^^ hva med deg og BF? Er det helt over?
 
Logget meg på insta igjen i sommer, da var det 2 år siden sist tror jeg..
Hvordan går det med dere? :D

Alt er bare bra her. Enn med dere da?:Heartred Er dåp i morgen for Melvin:) Feirer hjemme i huset. Blir enkelt og greit.
20190922_002114.jpg
20190922_002140.jpg
 
Back
Topp