Er det noen som titter innom her en gang i blant?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååh, det er derfor jeg ikke fant den igjen...Ja, er innom og titter[emoji173] [emoji4] Synd alt liv innpå ble helt borte. Skjult ble også vekk[emoji27]
Ja, aner ikke hvorfor den er blitt borte[emoji26] Alt er bare bra med oss alle. Hadde en veldig fin jul sammen med familie fra begge sider [emoji173] igår ble jeg refertilisert, så til vår/ sommer prøver vi på vårt fjerde barn[emoji7] [emoji5] [emoji85] Hvordan går det med dere?[emoji173]Åååh, det er derfor jeg ikke fant den igjen...
hvordan går det med alle dere da? klare for jul?
Grattis!! Så utrolig spennende!!! Så fint at man kan refertilisere seg. Var det kostbart? Håper du blir raskt gravid, når dere går inn for detJa, aner ikke hvorfor den er blitt borte[emoji26] Alt er bare bra med oss alle. Hadde en veldig fin jul sammen med familie fra begge sider [emoji173] igår ble jeg refertilisert, så til vår/ sommer prøver vi på vårt fjerde barn[emoji7] [emoji5] [emoji85] Hvordan går det med dere?[emoji173]
Takk,takk[emoji173] [emoji85] Litt skrekkblandet fryd/ spenning om hvor fort det evt blir en spire[emoji4] Ja, må gjøres privat. Gjøres ikke offentlig lenger. Betalte litt over 40K på Volvat Majorstuen[emoji119] Og den var vellykket, han estimerte 70/80 % sjans for graviditet ila ett år. Og egglederne var fine. De Ble spylt med kontrastvæske gjennom livmor for å se om det var åpent og det var de[emoji106]Grattis!! Så utrolig spennende!!! Så fint at man kan refertilisere seg. Var det kostbart? Håper du blir raskt gravid, når dere går inn for det
Vi har det bare fint takk Sliter med mye sykdom. Wael går på antibiotika(hatt streptokokker), også er det lille M som er syk ofte nå
Alt bra med ungene?
Vi holder kontakten via snap-gruppa. Har god kontakt med «den harde kjerne» fortsatt1 år siden noen skrev her sist
Ok, jeg er ikke på snap lenger. Slettet for lenge siden..Vi holder kontakten via snap-gruppa. Har god kontakt med «den harde kjerne» fortsatt
Er ikke på Snap jeg hellerOk, jeg er ikke på snap lenger. Slettet for lenge siden..
Logget meg på insta igjen i sommer, da var det 2 år siden sist tror jeg..Er ikke på Snap jeg heller