Hei ;-)

Lillelima

Limaaa
Lenge siden jeg har vert her inne nå.
Håper alle har det bra

Lurer på om deres søte små sover godt om natta nå?
Har funnet ut at vi har vert bortskjemt,vertfall helt til like etter 1årsdagen. Snuppa som har brukt å sove fra hun la seg mellom 19 og 20 - 07/08 har begynt å styre fælt! Begynner som regel i 12 01 tiden. Da styrer hun alt fra 10min-2timer. Også begynner hun igjen i 04/05 tia. Vet ikke hva der er. Men mistenker hun plages med ørene,da siden hun har vert plaget med mye ørevoks siden hun nesten ble født. Skal til lege på torsdag,så får vi se. Kan jo også være en periode,men den har jo vert snart i 2mnd..og kjenner jeg begynner å bli veldig sliten! Greit når man er i permisjon,men blytungt når man er i jobb igjen
 
Sånn har vi det og. Har vært kjempepriviligerte fram til i sommer og spesielt nå etter barnehagestart - da endret sovemønsteret seg fra å sove hele natta til noe som på det verste føles som det motsatte. Våkner flere ganger på natta og kan holde på i flere timer på det verste. Turner, gråter, ler, skal ha vann, skal stå, ligge på ryggen, magen, ryggen, magen etc etc. Jeg tror egentlig bare det er hodet hennes som tar inn mer enn det klarer å prosessere, og satser på at det går over (fort).
 
Min sover natten gjennom, gjort det siden han var ca 5-6 mnd. Vært kjempeheldig, har aldri hatt våkentid på natta da han var liten, våknet kun for drikke og bleie.
Nå deler han soverom med storebroren på snart 6 år.
 
Jeg opplevde akkurat det samme. Kunne ikke skjønne hva det var. En uke etter så vi en jeksel ;)
 
Kjenner jeg har hvert heldig, vi har hatt kluss med søvnen men heldigvis ikke slik at han har våknet på natta og holdt det gående.

Men han som startet i barnehagen 17 august har bare en gang hvert en hel uke i barnehagen og denne uka har han ikke hvert der en eneste dag pga sykdom :p
 
Her har han endelig begynt å sove bedre. Vi har kun hatt to hele netter med søvn siden han ble født og begge har vært siste måneden. Er vant med å være inne hos han 5-10 ganger per natt og våkeperioder på opptil 3 timer, så det er rene luksusen når vi nå er inne bare 1-2 ganger :) skjønner jo likevel at det blir tøft med våkenetter, for de som har hatt stort sett gode netter :/
 
Back
Topp