Hei :-)

Jeg ble medlem av gruppa i januar, men har ikke vært veldig veldig aktiv, har rett og slett ikke hatt overskudd og tid igjennom svangerskapet. Prøver igjen nå :-) ser at det er opprettet en hemmelig brukergruppe som har visse vilkår for å få komme inn i, er alle der inne nå? Ser ut som lite aktivitet her eller brukes denne siden fortsatt? Hvis jeg skal ha 50 innlegg er det jo greit å ha noen å snakke med :-D håper det ikke er forsent å bli en del av gruppen :-)

Hei :)
Det er nok ikke så veldig mye mer aktivitet på skjult gruppe enn her inne! Kanskje litt mer private/ personlige innlegg enn her ute :)

Velkommen "tilbake";) går litt opp og ned i perioder hvor aktiv jeg er her også, men nå som jobben er ferdig og det er ferie/permisjon så blir det nok mer:)

Jeg er 35+5 i dag:)

Takk :-)
Tiden nærmer seg, ikke lenge til vi får møte disse små i magene våre <3 :)
deilig med permisjon/ ferie nå, selv om dagene er begrenset med aktiviteter, hvordan er det for dere?

Jeg ble medlem av gruppa i januar, men har ikke vært veldig veldig aktiv, har rett og slett ikke hatt overskudd og tid igjennom svangerskapet. Prøver igjen nå :-) ser at det er opprettet en hemmelig brukergruppe som har visse vilkår for å få komme inn i, er alle der inne nå? Ser ut som lite aktivitet her eller brukes denne siden fortsatt? Hvis jeg skal ha 50 innlegg er det jo greit å ha noen å snakke med :-D håper det ikke er forsent å bli en del av gruppen :-)

Hei og gratulerer med de to små :) Om jeg ikke tar helt feil har jeg vel kanskje jobbet i barnehagen til sønnen din ;)

Er som regel mer private samtaler på de skjulte forumene, men er også en del her inne (og på "Generelt" og "Svangerskapet"). Er selv dessverre mest aktiv på "Før svangerskapet/Vi som prøver" da vi fortsatt venter på positiv test...

Masse lykke til de neste ukene :D

Jeg er på ferie hos mine foreldre, så dagene går til alt fra shoppingturer til leking med 2-åringen i hagen:) jeg er nesten merkelig god form, selv om jeg kjenner jeg blir fort sliten:)

Men veldig godt å slippe å dra seg på jobb hver morgen;) gleder meg litt til å dra hjem igjen på torsdag, for er litt rastløs etter å komme hjem til "redet" mitt igjen;) men da har vi vært her i nesten to uker, og det hadde nok holdt selv om jeg ikke hadde nærmet meg termin:P

Hei og gratulerer med de to små :) Om jeg ikke tar helt feil har jeg vel kanskje jobbet i barnehagen til sønnen din ;)

Er som regel mer private samtaler på de skjulte forumene, men er også en del her inne (og på "Generelt" og "Svangerskapet"). Er selv dessverre mest aktiv på "Før svangerskapet/Vi som prøver" da vi fortsatt venter på positiv test...

Dagene mine er rolige men er nå med på litt forskjellig.
Besøker og på kafe med venner, familie og styrer litt rundt i huset.
Er også litt støttekontakt ser vi holder på med ulike aktiviteter gjennom uken.

Tusen takk :-) nå ble jeg veldig nysgjerrig!! :-) HAR jobbet i barnehagen, hmm... Lenge siden du sluttet? :-)
Ønsker dere positiv test snart <3 masse lykke til!

Skal sjekke ut de andre også :-) var aktiv august 2010, men da fra starten av, skal prøve å være litt aktiv her nå, i hvertfall frem til disse to kommer.

Jeg er på ferie hos mine foreldre, så dagene går til alt fra shoppingturer til leking med 2-åringen i hagen:) jeg er nesten merkelig god form, selv om jeg kjenner jeg blir fort sliten:)

Men veldig godt å slippe å dra seg på jobb hver morgen;) gleder meg litt til å dra hjem igjen på torsdag, for er litt rastløs etter å komme hjem til "redet" mitt igjen;) men da har vi vært her i nesten to uker, og det hadde nok holdt selv om jeg ikke hadde nærmet meg termin:p

Men veldig godt å slippe å dra seg på jobb hver morgen;) gleder meg litt til å dra hjem igjen på torsdag, for er litt rastløs etter å komme hjem til "redet" mitt igjen;) men da har vi vært her i nesten to uker, og det hadde nok holdt selv om jeg ikke hadde nærmet meg termin:p

Godt med litt ferie da! :-) trenger den tiden nå til å hvile og få siste rest på plass, så heldig du er som er i god form :-) skulle gjerne hatt litt mer å gå på
tørr ikke å reise noen steder med tanke på at tvillinger fort kan komme litt før, men er veeldig feriesyk, så prøver å spare så vi kan ta oss en deilig ferie til neste vår eller sommer i varmere strøk. Savner å leke og være i aktivitet med guttungen <3

Dagene mine er rolige men er nå med på litt forskjellig.
Besøker og på kafe med venner, familie og styrer litt rundt i huset.
Er også litt støttekontakt ser vi holder på med ulike aktiviteter gjennom uken.

Oi! :-) så heldig du er :-) da får du nytet litt av sommeren, har så lyst til å ta en kveld med familien å rusle opp karl Johan og bort til Aker brygge, men tror jeg knapt hadde klart halvparten, husarbeidet må deles opp :-D

Jeg er ikke med på den hemmelige gruppa (har ikke spurt heller), men prøver å berges med denne åpne siden :) Jeg syns ihvertfall at det er trivelig her.

Back
Topp