Hei :)

Gratulerer så masse! :)

Gratulerer og velkommen! :)

Er 2 år mellom mine også( er kun 3 uker mellom bursdagene deres) .. de er gode venner et sekund og så full krangel det neste ;) men det vanker alltid en kos eller to, og spørr alltid etter hverandre om en er borte på besøk eller lignende.. travelt med to tette, men også veldig givende.. :)

Er 2 år mellom mine også( er kun 3 uker mellom bursdagene deres) .. de er gode venner et sekund og så full krangel det neste ;) men det vanker alltid en kos eller to, og spørr alltid etter hverandre om en er borte på besøk eller lignende.. travelt med to tette, men også veldig givende.. :)

Nå er jo ikke jeg helt 100% sikker på termindatoen ennå (skal til legen i morgen), men gutten min blir 2 år en liten mnd før den nye babyen kommer:-) Ja, det blir nok gøy men travelt! Hadde jeg fått det akkurat slik jeg ville hadde det vært minst 3-4 år mellom ikke bare mtp to bleiebarn osv men også pga hvordan svangerskapet mitt var sist! Nå har jeg ikke blitt kvalmen eller spydd enda, men det kan jo fortsatt komme, og da er jeg helt hjelpesløs:-/ håper virkelig vi slipper det så gutten mim får en mamma som fungerer i hverdagen:-)

Back
Topp